کد خبر : 1471272 | 09 آبان 1396 ساعت 20:21 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

به من چه بخواهم خرج باشگاه نفت را بدهم

بنگر: حال نداریم درباره آینده می‌پرسید؟

مدافع باتجربه نفت تهران نیز همانند دیگر بازیکنان با کنایه و ناراحتی در خصوص وضعیت این تیم صحبت کرد.

بنگر: حال نداریم درباره آینده می‌پرسید؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر در دیدار برابر استقلال به شدت از سوی هواداران این تیم مورد هجمه قرار گرفته بود، در خصوص این اتفاقات و همچنین وضعیت باشگاه نفت به صحبت پرداخت.


مدافع سابق پرسپولیس در مورد فحاشی هواداران استقلال در این دیدار علیه او گفت: این فحاشی‌ها عادی است و وقتی کمیته انضباطی برخوردی نمی‌کند، مشکلی نیست. من برخوردی با فرشید باقری نداشتم و یک برخورد فوتبالی بود که البته هواداران لطف داشتند و هر چه خواستند گفتند.


وی در مورد بازی نیز گفت: این برد مبارک‌شان باشد. بازی خوبی انجام دادند و بهتر از ما بودند و باید بگویم مبارک شان باشد.


مدافع نفت تهران در مورد وضعیت باشگاه نیز گفت: وضعیت؟ درباره چه بگویم؟ وضعیتی نداریم که!


محسن بنگر در مورد شایعه پرداخت بخشی از هزینه‌ی بازیکنان نیز گفت: نه آقا من ندادم و به من چه مربوط است و باشگاه پرداخت کرده است. این سوالات را باید از مربیان و کادرفنی بپرسید و اگر در مورد بازی سوالی هست، در خدمت‌تان هستم.


وی در مورد آینده این باشگاه گفت: ما حالی نداریم که بخواهیم درباره آینده حرف بزنیم. بگذارید حال‌مان درست شود بعد درباره آینده حرف بزنیم.


بنگر در مورد وضعیت این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای حضور در لیگ قهرمانان باید وضعیت خیلی بهتر از این باشد. من نمی‌دانم می‌دانند که آسیا چه خبر است؟ امکانات اینجوری باشد نمی‌شود. ما گرمکن نداریم و هر چه هر کس می‌خواهد مشکلی نیست. البته این آقا هم مقصر نیست. دوران بهنام پیشرو هم همینطور بود و باید تکلیف را کاملا مشخص کنند. تیم را بدهند تا آنها هم تکلیف‌شان را برای مخارج بدانند.

دیدگاه‌ها