کد خبر : 1471472 | 10 آبان 1396 ساعت 16:50 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه آزادی بعد از شکست دربی؛

هوادار هست ولی کم است

حضور هواداران و حمایت آنها کلیدی است که شفر عقیده دارد مشکلات این تیم را حل می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بخش اعظمی از مصاحبه های وینفرد شفر و بازیکنان استقلال در دیدارهای گذشته به هواداران و نقش آنها در روزهای سخت این تیم اختصاص داشت.


سرمربی آلمانی استقلال در تمامی نشست های خبری خود ترجیح می دهد ابتدا در مورد هواداران صحبت کند، زیرا به خوبی می داند ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی در روزهایی که بازیکنان فشار سنگینی را روی شانه های خود احساس می کنند تا چه اندازه می تواند روند نتیجه گیری آبی ها را تسهیل کند.


دیدار استقلال برابر نفت تهران یک هفته بعد از دیدار دربی با حضور تقریبی 15 هزار هوادار برگزار شد. هر چند حضور 15 هزار هوادار در یک دیدار وسط هفته نمی تواند استقبال ضعیفی برای استقلال قلمداد شود؛ اما با توجه به نیاز این تیم به حضور تماشاگران و البته کاهش قیمت بلیت این دیدار که حضور هواداران را تسهیل کرده بود، استقبال مورد نظر هواداران شکل نگرفت.


استقلال مطمئنا می تواند با ارائه نمایش هایی مشابه آنچه در نیمه دوم ارائه کرد، باز هم در دیدارهای پیش رو ورزشگاهی مملو از تماشاگر را در اختیار داشته باشد و در نیم فصل دوم با تکیه به حضور هواداران مسیر دستیابی به رتبه های بالای جدول را تسهیل کند.

 

1251102


عکس ایرنا

دیدگاه‌ها