کد خبر : 1471478 | 10 آبان 1396 ساعت 17:04 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

خودمان هم گیج شده ایم

آل کثیر: ماشین نیستم که بخواهم به کارواش بروم

مهاجم گلزن نفتی ها می گوید در این وضعیت تنها بازیکنان نفت اذیت می شوند. نفرات جوان تر تیممان هم آینده دارند و باید مبلغ اندک قراردادشان را دریافت کنند.

آل کثیر: ماشین نیستم که بخواهم به کارواش بروم

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه نفتی ها در بازی هفته یازدهم موفق نشدند از پس استقلالی ها بربیایند اتفاق مثبتی در این تیم نیفتاد تا بازیکنان این تیم کماکان از بلاتکلیفی رنج ببرند. یکی از این بازیکنان عیسی آل کثیر است که در رابطه با شرایط تیم می گوید: به حدی اخبار متفاوت از وضعیت نفت تهران به گوشمان می رسد که نمی دانیم کدام صحت دارد و کدام دروغ است. خودمان هم از این وضعیت گیج شده ایم و نمی دانیم چه خبر است.

 

او درباره واریز پول به حساب بازیکنان نفت ادامه می دهد: تاکنون پولی به حساب من نیامده است و درباره سایر بازیکنان نفت هم بعید می دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد. این حرف هم مانند سایر قول هایی است که عملی نشده است.

مهاجم نفتی ها ادامه می دهد: در این وضعیت تنها بازیکنان نفت اذیت می شوند. نفرات جوان تر تیممان هم آینده دارند و باید مبلغ اندک قراردادشان را دریافت کنند. در سال جام جهانی تکلیف خودم هم مشخص نیست و نمی توانم برای فوتبال بازی کردن تمرکز و تلاش کنم. یک روز پیش از بازی با استقلال به اردو نرفتیم و تمرین نکردیم. این اتفاق در لیگ محلات هم رخ نمی دهد و مسئولان این تیم ها هم برای حفظ آبرو بازیکنانشان را شب دیداری حساس در یک محل جمع می کنند. قطعا در فوتبال حرفه ای هیچکس باور نمی کند بازیکنان یک تیم روز بازی برای رفتن سمت ورزشگاه با هم قرار بگذارند و دور هم جمع شوند.

 

آل کثیر در رابطه با زمان آغاز تمرینات نفتی ها می گوید: تا جایی که من اطلاع دارم قرار است از شنبه هفته آینده تمریناتمان را شروع کنیم؛ اما نمی دانم این خبر درست است یا خیر و باید ببینم بازیکنان با تجربه تیم در این خصوص چه تصمیمی می گیرند.

 

مهاجم نفتی ها در رابطه با عدم حضور خود در جلسه پیش از بازی با بازیکنان و مالک باشگاه می گوید: من به آن جلسه نرفتم، چراکه کارواش جای بازیکنان یک تیم لیگ برتری نیست. ماشین نیستیم که بخواهیم در کارواش به ملاقات کسی برویم. همچنان بلاتکلیف هستیم و اطلاعی از آینده نفت تهران نداریم.

 

دیدگاه‌ها