کد خبر : 1471572 | 11 آبان 1396 ساعت 02:30 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: دوبار بردن ناپولی، شگفت انگیز است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 4-2 تیمش مقابل ناپولی، تایید کرد که شکست دادن این تیم ایتالیایی برای دو بار پیاپی، دستاورد بزرگی است.

گواردیولا: دوبار بردن ناپولی، شگفت انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در دیدار رفت در اتحاد ناپولی را 2-1 شکست داده بود، امشب در سن پائولو هم علی رغم اینکه در ابتدا با یک گل عقب افتاد، در نهایت توانست به یک پیروزی شیرین برسد.

 

گواردیولا در پایان بازی گفت:" شکست دادن ناپولی، دو بار در دو هفته، دستاورد شگفت انگیزی است. آنها احتمالا بهترین تیمی هستند که من در دوران مربیگری ام مقابل شان قرار گرفتم.

 

ما تلاش کردیم تا سمت چپ آنها را از کار بیندازیم؛ اما آنها به گل اول رسیدند و خیلی قوی ظاهر شدند. آنها برای 20 دقیقه ما را سلاخی کردند. من از شیوه واکنش مان خوشحالم؛ به ویژه بعد از اینکه بازی 2-2 شد. برناردو سیلوا به خوبی توپ را حفظ کرد و آن را به گردش در آورد.

 

 

1251211

 

من احساس غرور می کنم، زیرا تیمی که شکست دادیم را خیلی خوب می شناسم. من عاشق ناپولی هستم. با شیوه پاسکاری کوتاه شان، آنها در 20 دقیقه ابتدایی فرصت فکر کردن به ما ندادند. ما جسارت بازی کردن نداشتیم.

 

سیتی و ناپولی تیم های بسیار شبیه هم هستند. ما دوست داریم حفظ توپ و پرس کنیم. بنابراین، هر تیمی که بهتر این کار را انجام می داد، حریف را به دردسر می انداخت. من از شیوه بازی مان بعد از اینکه بازی 2-2 مساوی شد، راضی هستم."

دیدگاه‌ها