کد خبر : 1471863 | 12 آبان 1396 ساعت 17:23 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی با دو برد اولتیماتوم را پشت سر گذاشت

یونس دلفی ستاره تیم نوجوانان ایران در جام جهانی هند این روزها در استقلال خوزستان به کمک ویسی آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان قهرمان دو فصل پیش رقابت های لیگ برتر است؛ تیمی که با مربیگری عبدالله ویسی و چهره هایی که شناخته شده نبودند، توانست به مقام قهرمانی رقابت های لیگ پانزدهم دست یابد، اما پس از 2 فصل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی این تیم بار دیگر برای نیفتادن تلاش می کند.


ویسی فصل گذشته را با سپاهان آغاز کرد؛ ولی نتوانست تا پایان فصل در این تیم بماند و در فصل جدید جایگزین پورموسوی شد، تا بار دیگر هدایت لسترسیتی فوتبال ایران را برعهده بگیرد؛ اما نتایج هفته های ابتدایی، این تیم را در شرایط دشواری قرار داده است.


کسب 10 امتیاز از 11 مسابقه و دریافت 17 گل در این دیدارها برای تیمی که در لیگ پانزدهم و به مربیگری ویسی توانسته بود با دریافت 15 گل فصل را تمام کند، گویای همه چیز است.


این روزها که ویسی به شدت از عملکرد شاگردانش شاکی شده و منتظر پنجره ی زمستانی و تغییر چهره تیم است، یونس دلفی ستاره ای بوده که نمایش خوب برابر ملوان بندرانزلی و دبل مقابل سیاه جامگان توانسته کمی از فشار روانی موجود روی ویسی بکاهد تا این مربی در ادامه به فکر چاره ای برای سر و سامان دادن به اوضاع تیمش باشد.


عکس ها از سجاد ایمانیان

 

 

 

دیدگاه‌ها