کد خبر : 1472673 | 16 آبان 1396 ساعت 12:30 | 37.9K بازدید | 5 دیدگاه

مقایسه حریفان تدارکاتی تیم ملی با آسیایی‌های صعودکرده

ایران با پاناما بازی می‌کند، ژاپن با برزیل و بلژیک!

مقایسه بازی های تدارکاتی ایران با 3 تیم آسیایی دیگر که به جام جهانی صعود کرده اند، نتایج خوبی را به ما نشان نمی دهد.

ایران با پاناما بازی می‌کند، ژاپن با برزیل و بلژیک!

به گزارش "ورزش‌سه"، درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی همواره حرف و حدیث زیادی بوده است. اینکه تیم ایران با تیم های بزرگ فوتبال جهان مسابقه دوستانه انجام نمی دهد ورد زبان کارشناسان و اهالی فوتبال بوده و حالا نیز چنین مسائلی مطرح است.


تیم ملی فوتبال ایران در دومین اردوی آماده سازی خود بعد از صعود به جام جهانی بسر می برد. شاگردان کارلوس کی روش که راهی اتریش شده اند قرار است دو بازی تدارکاتی با پاناما و ونزوئلا انجام دهند. این در حالی است که درباره انتخاب این دو حریف تدارکاتی ابهام هایی وجود دارد.


موضوع مهم این است که حریفان تدارکاتی تیم ملی با نظر مستقیم کی روش انتخاب می شود اما یک مقایسه ساده میان حریفان تدارکاتی ایران با 3 تیم آسیایی دیگر که به جام جهانی صعود کرده اند ثابت می کند که بازی های ایران به مراتب ضعیف تر از سایر تیم ها است.


در دو فیفادی پیش رو تیم ملی ایران با پاناما و ونزوئلا دیدار می کند و این در حالی است که ژاپن، کره جنوبی و عربستان حریفان قدرتمندتری را برای خود برگزیده اند.


در فیفا دی اول پیش رو کره جنوبی با کلمبیا بازی می کند و ژاپن به مصاف برزیل می رود. در این تاریخ عربستانی ها بازی تدارکاتی را در نظر نگرفته اند. در فیفا دی دوم اما عربستان با بلغارستان بازی دوستانه انجام می دهد.  همچنین در این تاریخ کره جنوبی با صربستان مصاف می دهد و ژاپن و بلژیک با هم مسابقه می دهند.


نکته دیگر درباره بازی های تدارکاتی این 3 کشور مشخص بودن برنامه های آنها برای ماه های آینده است. در حالی که از حالا مشخص است کره، ژاپن و عربستان در فیفادی های ماه های آینده با چه تیم هایی بازی می کنند اما درباره ایران چنین مساله ای وجود ندارد و خیلی ها منتظر واکنش فدراسیون فوتبال در این خصوص هستند.

دیدگاه‌ها