کد خبر : 1472681 | 16 آبان 1396 ساعت 12:54 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

تبلیغات دور زمین مشکل جدید بادران در ورزشگاه خانگی

مدیرباشگاه بادران در مراسم قرعه‌کشی جام‌حذفی به تاریخ برگزاری بازی با پرسپولیس اعتراض کرد و قرار شد بازی آنها با ماشین‌سازی در روزهای پایانی نیم فصل اول برگزار شود.

تبلیغات دور زمین مشکل جدید بادران در ورزشگاه خانگی

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله‌پور سرپرست تیم فوتبال بادران که به دلیل مسابقه امروز بادران مقابل نساجی به نیابت از محمد ربیعی سرمربی‌شان در مراسم قرعه‌کشی جام‌حذفی حضور پیدا کرده بود پس از اعلام زمان بازی‌شان با پرسپولیس در هفته‌ای که با ماشین‌سازی در لیگ بازی دارند، اعتراض کرد. او در این خصوص به ورزش سه می‌گوید: اعتراض من به خاطر این بود که زمانی که شما برای فصل و بازی‌ها می‌گذارید با زمانی که در نیم فصل برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید از آخرین فرصت‌هایتان استفاده ببرید متفاوت است. برگشت مجدد به مسابقه و زمان گذاشتن برای آن از تمرینات و اردوهایی که برای نیم فصل دارید می‌کاهد و این فرصتی را برای رقیبان ایجاد می‌کند در صورتی که فرصتی حداقل یک هفته‌ای از شما گرفته می‌شود.


وی افزود: ما اگر پرسپولیس را در این بازی شکست دهیم یک بازی دیگرمان هم خواسته و ناخواسته به تعطیلات نیم فصل می‌خورد که خب سازمان لیگ باید آن بازی را هم در نظر می‌گرفت و نباید تیم‌های لیگ یکی را قربانی لیگ‌برتری‌ها کنند. ضمنا فشار در بازی ماهشهر و پیکان باعث شد تیم ما لطمه زیادی بخورد به چند دلیل اول آنکه بازیکنان ما به نسبت لیگ‌برتری‌ها محدودترند و ما بازیکن خارجی نداریم که جانشین بازیکنان خسته‌مان کنیم و این ها مشکلاتی هست که ما داریم که همه این‌ها در روند تیم‌های لیگ یکی تاثیرگذار است و بی‌خود نیست که خیلی از تیم‌ها از رقابت‌های جام‌حذفی انصراف می‌دهند. اعتراض من به همین دلایل بود که امیدوارم سازمان لیگ فکری به حال لیگ یک کند و برنامه‌ریزی‌هایشان از این به بعد بهتر و دقیق‌تر باشد.


او اضافه کرد: آنها جوابی که به ما دادند این بود که پرسپولیس درگیر سه مصاف لیگ، حذفی و آسیاست، این گناه ما نیست که پرسپولیس درگیر مسابقات دیگر است. ما هم باید از زمان لازم برای آماده‌سازی تیم‌مان استفاده کنیم که خب با برنامه‌ریزی که آنها انجام دادند این بادران است که باید دستورات سازمان لیگ را بپذیرد و گذشت کند و چیزی نگوید. بالاجبار مجبور به پذیرفتن درخواست سازمان لیگ شدیم و کاری جز اطاعت امر آنها نداریم.


سرپرست بادران با ناراحتی از اجبارهای بعد از پذیرفتن بازی با پرسپولیس به اجبار از نصب تبلیغاتی که سازمان لیگ دستور آن را داده است می‌گوید: ما همیشه باید اطاعت امر کنیم، چرا؟! سوال اینجاست امروز پیش از بازی تمام تیم را دچار تنش کردند که حتما باید تبلیغات سازمان لیگ دور زمین ورزشگاه کارگران بیاید. به ما گفته‌اند اگر اجازه ندهید تبلیغات وارد زمین شود بازی تعطیل می شود. آیا این رفتارها و صحبت‌ها درست است، تیمی که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بازی انجام داده و 2 ساعت پیش از بازی این همه تحت فشار قرار گیرد و اگر تبلیغات در زمین نباشد اجازه بازی‌شان صادر نمی‌شود؟!


او در ادامه گفت: بادران برای پخش هر بازی 15 میلیون به شبکه ورزش پرداخت کرده است و حتی من هزینه کارمند خودم برای حضور در ورزشگاه را پرداخت کرده‌ام آن وقت یک ریال هم از این پول‌ها در جیب باشگاه بادران نمی‌رود و می‌گویند باید تبلیغات شرکت دیگری را در زمین داشته باشم. ما حتی سال گذشته هم یک ریال از بلیت‌فروشی نصیب‌مان نشده است چطور است که باید تبلیغاتی را دور زمین‌مان داشته باشیم که در نهایت منبع درآمدی برای باشگاه ما نباشد. بعد  جالب است که آخر سال به ما می‌گویند فلان شرکت پول تبلیغات را نداده که ما به حساب شما واریز کنیم. ما همه جور همکاری با فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام می‌دهیم اما به شرطی که سهم ما را مشخص کنند. چطور است که باید پول بابت پخش زنده بدهیم و تبلیغات شرکت دیگری را دور زمین ورزشگاهمان داشته باشیم ولی هیچ درآمدی عاید ما نشود!

 

دیدگاه‌ها