کد خبر : 1472796 | 16 آبان 1396 ساعت 21:39 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه اعلام کرد:

پرداختی 11 میلیاردی تراکتورسازی به طلبکاران

باشگاه تراکتورسازی در طول چند ماه گذشته بیش از 11 میلیارد تومان به طلبکاران خود پرداخت کرد تا بتواند مجوز حرفه ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند.

پرداختی 11 میلیاردی تراکتورسازی به طلبکاران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتورسازی یکی از فعال ترین باشگاه های لیگ برتری در امر پرداخت بدهی های خود برای دریافت مجوز حرفه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. تراکتورسازان در چند ماه گذشته همه بدهی هایی که در کمیته انضباطی درباره آنها رای صادر شده بود را پرداخت کردند تا بتوانند بدون مشکل در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این باره عنوان کرد: «در موقعیتى که هیچ فرصتى براى حل مشکلات و رفع موانع کسب پرونده حرفه اى نداشتیم پزشکیان نایب رییس محترم مجلس شوراى اسلامى قول حمایت و همراهى دادند و با تمام وجود به میدان آمدند تا زمینه لازم براى حل مشکلاتى که از گذشته براى باشگاه ایجاد شده فراهم شود. همچنین تشکر مى کنم از نجفى شهردار سابق تبریز که حتى پس از پایان دوران مسئولیت خودشان نسبت به تراکتورسازى احساس مسئولیت مى کنند و در روزهاى گذشته با همه توان به دنبال جلب حمایت براى باشگاه بودند.


وی ادامه داد: روز گذشته طبق اعلام مسئولین محترم فدراسیون فوتبال مراحل نهایى کار هم انجام شد و حالا در انتظار اعلام رسمى خبر حضور تراکتورسازى در رقابت هاى اسیایى هستیم.


آجورلو در خصوص پرونده حرفه اى سازى باشگاه و کسب مجوز حضور در رقابت هاى آسیایى گفت:آماده سازى مدارک و مستندات مورد نیاز در این فرایند از ابتداى سال ٩٦ آغاز شده بود و ما در مهلت تعیین شده بخش اصلى پرونده را تکمیل کرده بودیم که مورد تایید و تحسین مسئولین محترم فدراسیون فوتبال هم قرار گرفت و خوشبختانه اقاى ساکت دبیر کل محترم فدراسیون اعلام کردند تراکتورسازى بین تمامى نمایندگان فوتبال ایران در آسیا بهترین و قوى ترین عملکرد را داشته است از تمامى کسانى که در این بخش تلاش کردند تشکر مى کنم خصوصا ریاست محترم فدراسیون فوتبال، آقای تاج و همکارانشان. در نهایت با تمامى نفراتى که از سوى کمیته محترم انضباطى معرفى شده بودند تسویه حساب صورت گرفت و مبالغ اعلام شده پرداخت شد. امروز مى توانیم بگوییم با تایید کمیته انضباطى تراکتورسازى دیگر هیچ بدهى قطعى ندارد.


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى اضافه کرد: هواداران باید در جریان جزئیات بدهى هاى باشگاه قرار بگیرند. ما ملزم به تسویه حساب با ٣٠ طلبکار در کوتاه ترین زمان ممکن شدیم در حالى که بیش از ٣ میلیارد بدهى مرتبط با این پرونده ها هیچ ارتباطى به دو فصل اخیر نداشته و به جا مانده از سال هاى گذشته است. در شرایطى که یک ریال بودجه و اعتبارات دولتى نداریم پرداخت بیش از ١١ میلیارد بدهى گذشته بر دوش ما افتاد که این کار را انجام دادیم و اکنون باشگاه در تنگنای مالی قرار دارد.

دیدگاه‌ها