کد خبر : 1472847 | 17 آبان 1396 ساعت 10:42 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

باور نمی‌کنم بازیکنان استقلال کورس بگذارند مگر لامبورگینی دارند؟!

عبداللهی: مشکل جباری کدخدامنشانه حل می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که بحث کورس گذاشتن دو بازیکن استقلال در یکی از بزرگراه‌های تهران حاشیه‌سازی است.

عبداللهی: مشکل جباری کدخدامنشانه حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نصرالله عبداللهی  درباره اینکه گفته می‌شود دو بازیکن استقلال پس از پایان تمرین روز گذشته در یکی از بزرگراه‌های تهران کورس گذاشته‌اند، اظهار داشت: این موضوع را شنیده‌ام، اما فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. دوربین‌ها در مسیر اتوبان‌ها قرار داده شده و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، قطعا بازیکنان جریمه خواهند شد.

 

وی در مورد اظهارات رئیس پلیس راهوار تهران مبنی بر اینکه اگر تخلف این دو بازیکن باعث ترس مردم شده باشد، به دادسرا احضار خواهند شد، گفت: همانطور که گفتم چنین چیزی صحت ندارد. مگر بازیکنان استقلال لامبورگینی دارند که بخواهند سرعت غیرمجاز داشته باشند یا با هم کورس بگذارند؟ اگر ماشین‌شان شاسی بلند هم باشد، نهایت 100 کیلومتر سرعت می‌توانند داشته باشند.

 

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: این خبرها حاشیه‌سازی برای استقلال است. دوستان می‌توانند دوربین‌ها را چک کنند تا خلاف‌ ها ثابت شود. من باور نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد که بازیکنان ما کورس بگذارند. اصلا اینها ماشین آنچنانی ندارند که بخواهند چنین کاری کنند. اگر صحت داشته باشد، اعمال قانون خواهند شد.

 

عبداللهی در خصوص اینکه برخی از طلبکاران استقلال از جمله صمد مرفاوی گفته که حکم کسر امتیاز دارد، اما توافقی با او صورت نگرفته است، گفت: اگر با کسی صحبتی یا توافقی شده، به این خاطر است که حکم داشته‌اند. برخی‌ها حکم نداشتند و صحبتی نشده است. کارگروهی درست شده تا با افرادی که حکم قضایی دارند و فشار از طرف آنها زیاد بود، صحبت شود. قطعا پس از پایان مذاکره با این افراد، با سایر طلبکاران هم صحبت خواهد شد.

 

وی در رابطه با آخرین وضعیت مجتبی جباری به تسنیم گفت: جباری در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد. او بازیکن استقلال و کاپیتان تیم بوده و زحمت کشیده است. قطعا  مشکل جباری به صورت کدخدامنشانه حل خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها