کد خبر : 1473158 | 19 آبان 1396 ساعت 10:50 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: مورینیو مقصر ناکامی احتمالی یونایتد نیست

فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی معتقد است که ژوزه مورینیو مقصر ناکامی احتمالی منچستر در پایان فصل و عدم کسب قهرمانی نخواهد بود.

لمپارد: مورینیو مقصر ناکامی احتمالی یونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو به خاطر سبک بازی تیمش در این فصل که مقابل رقیبان از تاکتیک های دفاعی استفاده کرده، مورد انتقاد هواداران یونایتد است. شیاطین سرخ تا به اینجا 23 امتیاز کسب کرده اند و هم امتیاز با تاتنهام هستند و بالاتر از چلسی (22 امتیاز)، لیورپول (19 امتیاز) و آرسنال (19 امتیاز) قرار گرفته اند و تنها سیتی را بالاتر از خود می‌بینند. حال لمپارد که 3 قهرمانی لیگ برتر با چلسی کسب کرده که دو قهرمانی آن با هدایت مورینیو بود، مدعی شد که اگر مورینیو در کسب قهرمانی ناکام بماند، به خاطر کیفیت بازیکنانی است که در اختیار دارد.

 

1248758

 

 

او گفت:" مورینیو مربی است که دوست دارد پیروز شود و راه کسب پیروزی را هم بلد است. نسبت به گواردیولا، کونته و دیگران سبک متفاوتی را پی می‌گیرد. اگر منچستریونایتد موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر نشود، به نظرم علتش کیفیت بازیکنانی است که در اختیار دارد. منچسترسیتی تیم بسیار قدرتمندی دارد، چلسی هم هنوز بسیار قوی است و فکر می‌کنم در مجموع ترکیب اصلی چلسی بسیار قدرتمند است. فکر نمی‌کنم مقصر این موضوع صرفا مربی باشد و به نظرم منچستریونایتد تا پایان فصل رقابتی بازی خواهد کرد. باید ببینیم."

 

دیدگاه‌ها