کد خبر : 1473265 | 19 آبان 1396 ساعت 18:33 | 85.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ؛

رفیعی نمی‌تواند به پرسپولیس بازگردد

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که به دلیل اینکه رفیعی با باشگاه قطری قرارداد دارد، نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

رفیعی نمی‌تواند به پرسپولیس بازگردد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه با محرومیت مهاجم خود و البته محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده است؛ با این حال و به دلیل اینکه حکم فیفا از شروع پنجره زمستانی فصل جاری اعمال خواهد شد، تا آن زمان سرخپوشان پایتخت می توانند مبادرت به جذب بازیکن آزاد کنند و مشکلی در این خصوص ندارند.


در همین راستا زمزمه هایی مبنی بر بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس در شبکه های اجتماعی شکل گرفته و تماس های زیادی هم با مسئولین سازمان لیگ در این خصوص گرفته می شود، که رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مصاحبه ای به ابهامات موجود خاتمه داده است.


فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این رابطه به "ورزش سه" می گوید: سوال های زیادی در اینباره از ما پرسیده می شود. در واقع پرسپولیس تا آغاز پنجره ی زمستانی مشکلی برای جذب بازیکن آزاد ندارد، اما این بازیکن نمی تواند یکی با شرایط سروش رفیعی باشد.


محمودزاده با تعریف دقیق بازیکن آزاد ادامه می دهد:« بازیکنی سهمیه آزاد فیفا قلمداد می شود که قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات تابستانی، قراردادش را با باشگاهی که داشته، فسخ کرده باشد. اگر مهلت پنجره تمام شود و بازیکن فسخ نکرده باشد، تا نیم فصل بازیکن آزاد نیست؛ ولی به محض اینکه پنجره باز شود، بازیکن آزاد می شود.»


وی اینگونه صحبت هایش را خاتمه می دهد: « سروش رفیعی به دلیل اینکه در پنجره تابستانی با باشگاه قطری فسخ نکرده، به همین دلیل نه به پرسپولیس و نه به هیچ تیم دیگری نمی تواند برود. البته رفیعی با شروع پنجره تابستانی می تواند به پرسپولیس برود که در آن زمان محرومیت پرسپولیس آغاز شده و عملا انتقال رفیعی به پرسپولیس امکان پذیر نیست.»

 

دیدگاه‌ها