کد خبر : 1473357 | 20 آبان 1396 ساعت 11:52 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوست ندارم کرواسی با ایران در جام جهانی روبرو شود

برانکو:درباره سروش و دیگران حرفی نمی‌زنم

سرمربی کروات سرخپوشان در حاشیه کنگره فوتبال کلینیک به سوالاتی در خصوص حواشی این روزهای تیمش پاسخ داد.

برانکو:درباره سروش و دیگران حرفی نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که یکی از مهمانان ویژه کنگره فوتبال کلینیک بود در پایان آن در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری این مراسم گفت: برای تشکیل این کنگره به اهالی فوتبال تبریک می‌گویم. مسائل پزشکی نقش زیادی در توسعه فوتبال دارد. برای پیشگیری و درمان، آموزش‌های پزشکی اهمیت زیادی دارد.


وی ادامه داد: به مسئولان فدراسیون تبریک می‌گویم که موفق شدند چنین کاری را انجام دهند، این کلینیک علاوه بر پیشگیری، در درمان هم مؤثر خواهد بود. همانطور که می‌دانید امکاناتی که در باشگاه‌ها برای خدمات پزشکی وجود دارد، بسیار محدود است و این خلاء همواره احساس می‌شود. از طریق این کلینیک می‌توان در بحث‌های درمانی و پیشگیری اقدامات خوبی انجام داد و باید افتخار کنیم که چنین امکاناتی در ایران وجود دارد که جزء بهترین‌ها در آسیا خواهد شد. ایفمارک کمک می‌کند تا بسیاری از کمبودها را احساس نکنیم.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شد او در این مراسم نقش سخنران را برعهده خواهد داشت، اما این اتفاق رخ نداد گفت: من در مقدمه صحبت‌هایم را انجام دادم و همچنین الان در کنار شما هستم و صحبت‌هایم را انجام می‌دهم.


برانکو با ابراز خوشنودی بابت پیروزی کرواسی برابر یونان گفت: تبریک می‌گویم به هموطنانم در کرواسی. آنها گام مهمی در مرحله پلی‌آف برای رسیدن به جام جهانی برداشتند و بازی اول را به طور قاطع برنده شدند، اما باید بگویم دوست ندارم در جام جهانی کرواسی با ایران روبرو شود. من اصلا دوست ندارم این دو کشور با هم رقابت داشته باشند.


وی در مورد احتمال حضور سروش رفیعی در پرسپولیس گفت: ما با ممنوعیت جذب بازیکن مواجه هستیم و اصلا نباید درباره هیچ بازیکنی صحبت کنیم.


برانکو در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و تاثیر آن روی عملکرد تیم ملی در جام جهانی و اینکه آیا نباید با تیم‌های قدرتمندتری بازی کند گفت: ونزوئلا از تیم‌های آمریکای جنوبی است و ممکن است ایران در گروه خود با یکی از تیم‌های حاضر در آمریکای جنوبی روبرو شود، به هر حال نحوه تفکر و بازی این‌تیم‌ها شبیه به هم است.


وی در مورد بازی با آلمان در زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران و اینکه چرا رقبای قدرتمند اکنون برابر ایران قرار نمی‌گیرند گفت: مسلم است بازی با تیم‌های قوی‌تر خوب است و اینکه بازیکنان بدانند در چه وضعیتی قرار دارند. اینکه بازیکنان با رقبای قدرتمند بازی کند، خیلی خوب است و به تیم ملی کمک می‌کند تا تجربه بازیکنان بالا برود.


برانکو در مورد استعفای طاهری نیز گفت: تا جایی که می‌دانم ایشان در سفر کربلا به سر می‌برد و اطرافیان در خصوص استعفای او گفته‌اند.


سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه اگر استعفای طاهری واقعیت داشته باشد او نیز تیم را ترک می‌کند گفت: اگری وجود ندارد.

دیدگاه‌ها