کد خبر : 1473459 | 20 آبان 1396 ساعت 16:03 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش فرزین گروسیان؛

تراکتورسازی حریف سایپا در فینال شد

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی در ضربات پنالتی برابر پدیده به فینال جام شهدا رسید و حریف سایپا شد.

تراکتورسازی حریف سایپا در فینال شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا در اولین دیدار جام شهدا در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان علی دایی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهند و یک پای فینال شوند.


در دومین دیدار این تورنمنت چهار جانبه از ساعتی پیش تراکتورسازی و پدیده در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند، تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم فینالیست باشد.
گل های تیم تراکتورسازی در این دیدار توسط امیر نصرآزادانی در دقیقه 34 و مهدی شریفی در دقیقه 86 به ثمر رسید ولی دو گل از محمدرضا خلعتبری در دقیقه 36 و محمد قاضی در دقیقه 83 باعث شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.


در ضربات پنالتی محمد مهدی نظری، محمدرضا خلعتبری محمد قاضی و محمدرضا ناصحی برای پدیده گلزنی کردند و فرزین گروسیان که این روزها تحت فشار و انتقادات زیادی قرار دارد موفق به مهار پنالتی مرتضی آقاجان پور شد تا ستاره تیمش در این دیدار باشد.


پنالتی‌های تراکتورسازی را محمد ایران‌پوریان، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی، سینا عشوری و محمدرضا آزادی به گل تبدیل کردند تا این تیم به فینال جام شهدا برسد و رقیب سایپا شود.

 

گفتنی است روز دوشنبه از ساعت 15 دو تیم پدیده و پارس جنوبی جم در دیدار رده بندی برابر هم قرار می گیرند و روز سه شنبه نیز دیدار فینال این تورنمنت برگزار می شود.

دیدگاه‌ها