کد خبر : 1473470 | 20 آبان 1396 ساعت 16:50 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینسینیه: مجبور بودم جای وراتی بازی کنم

هافبک هجومی تیم فوتبال ناپولی اعتراف کرد که در شب شکست آتزوری مقابل سوئد سرمربی‌اش از او خواسته که در پست غیرتخصصی‌اش بازی کند.

اینسینیه: مجبور بودم جای وراتی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، در شب شکست یک بر صفر ایتالیا در خانه سوئد در بازی رفت پلی‌آف جام جهانی 2018، مارکو وراتی، یکی از بدترین بازی‌هایش را برای آتزوری انجام داد.

او نه تنها در نیمه اول بازی کارت زردی گرفت که او را از بازی برگشت محروم و مجبورش کرد محتاطانه‌تر بازی کند، بلکه تا پایان مسابقه کار خاصی برای بازیسازی انجام نداد. با این وجود جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا تا دقیقه 75 حاضر نشد هافبک پاری‌سن‌ژرمن را از زمین بازی بیرون بکشد و در آن زمان او را با لورنزو اینسینیه، هافبک هجومی ناپولی تعویض کرد.

 

 

1253080

 

 

اینسینیه در این خصوص به شبکه رای اسپورت گفت:« به نظر من سوئد جدا از گلی که به ثمر رساند، در این بازی کار خاصی انجام نداد. من فکر نمی‌کنم که بد بازی کرده باشیم. متأسفم که نتوانستیم بازی را ببریم اما این تنها بازی رفت بود و ما هنوز یک بازی برگشت در سن سیرو داریم. ما باید رویکردمان را تغییر دهیم و یادمان باشد که داریم برای چه چیزی می‌جنگیم.

 ونتورا می‌داند من چه بازیکنی هستم و هر بار که به تیم ملی دعوت شده‌ام، سعی کرده‌ام که بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. من متأسفم که نتوانستم در روند بازی تغییری ایجاد کنم اما چه یک دقیقه چه 90 دقیقه در میدان باشم، همیشه سعی می‌کنم که با تمام وجودم بازی کنم.

سرمربی از من پرسید که آیا آماده‌ام جای وراتی بازی کنم و من هم گفتم بله چون وظیفه من در قبال پیراهن تیم ملی ایتالیا بسیار مهم است. می‌توانستم بیشتر از این کار کنم و از این بابت ناراحتم. الان اما باید سرمان را پایین بیندازیم و به هر قیمتی شده بازی برگشت را ببریم. دوشنبه هر کسی که به میدان برود باید با دو برابر توان همیشگی‌اش بازی کند چون غیرممکن است که ایتالیا به جام جهانی نرود.»

دیدگاه‌ها