کد خبر : 1473478 | 20 آبان 1396 ساعت 18:24 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آرژانتین برابر روسیه در مسکو

آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد با گل دقایق پایانی سرخیو آگوئرو روسیه را در مسکو مغلوب کند.

پیروزی آرژانتین برابر روسیه در مسکو

 

به گزارش "ورزش سه"، روسیه و آرژانتین در دیداری دوستانه در مسکو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت آرژانتین با تک گل آگوئرو حریف خود را مغلوب کرد.

 

در دقایق ابتدایی هیچ اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اگرچه آرژانتین مالک توپ و میدان بود؛ اما در خلق موقعیت ناکام ماند.

 

در دقیقه 20 اولین فرصت برای آرژانتین ایجاد شد؛ اما آکنیف ابتدا ضربه مسی را مهار کرد و در ریباند آگوئرو نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 

در ادامه و با پاس لیونل مسی، دی ماریا بهترین بخت را برای گلزنی داشت؛ اما در کنترل پاس خوب مسی موفق نبود.

 

 

1253091

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه والی زیبای آگوئرو در آستانه قرار گرفتن در دروازه روسیه بود؛ اما آکنیف عکس العمل بسیار خوبی نشان داد تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم آرژانتین حملات خود را افزایش داد؛ اما ضربه چیپ لیونل مسی در همان ابتدای کار به دیرک دروازه روسیه برخورد کرد.

 

در دقیقه 60 روسیه اولین موقعیت جدی خود را روی دروازه رومرو ایجاد کرد؛ اما ضربه گلوشاکوف به راحتی در اختیار گلر یونایتدها قرار گرفت.

 

لحظاتی بعد این آرژانتین بود که می توانست توسط سالویو به گل اول بازی برسد؛ اما ضربه او از بالای دروازه تیم میزبان به بیرون رفت.

 

در ادامه آرژانتین حملات خود را ادامه داد و این بار دی ماریا فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او نیز بعد از برخورد به مدافعان روسیه راهی کرنر شد.

 

اما بالاخره شاگردان سامپائولی در دقیقه 85 موفق به باز کردن دروازه روسیه شدند. نفوذ دیبالا از جناح راست و پاس خوب او به درون محوطه آگوئرو باعث شد تا ستاره سیتی با ضربه ای دقیق دروازه آکنیف را باز کند.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا آلبی سلسته با همان تک گل دقایق پایانی آگوئرو روسیه را در خانه اش مغلوب کند.

دیدگاه‌ها