کد خبر : 1473498 | 20 آبان 1396 ساعت 18:47 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی: بر جریان بازی برابر روسیه مسلط بودیم

خورخه سامپائولی، سرمربی آلبی سلسته از نمایش تیمش برابر روسیه راضی بوده است.

سامپائولی: بر جریان بازی برابر روسیه مسلط بودیم

 

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز آرژانتین علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان در نهایت با تک گل آگوئرو میزبان جام جهانی 2018 را در مسکو مغلوب کرد.

 

پیروزی برابر روسیه: "من این پیروزی را از جنبه های مختلف بررسی می کنم. ما در خانه روسیه بازی کردیم اما پاس های زیادی بین بازیکنان رد و بدل شده و حریف نیز تقریبا موقعیتی نداشت و ما بر جریان بازی مسلط بودیم.

 

ما می دانستیم که ممکن است نتوانیم دروازه روسیه را باز کنیم پس باید صبور باشیم و با تسلط و بازپس گیری توپ کار خود را دنبال کنیم. در نهایت این دیدار یک گام رو به جلو بود زیرا ما برابر حریفی بازی کردیم که قدرت دفاعی بالایی دارد اما آرژانتین به نگرش خود اعتماد داشت. ما در این دیدار پرس زیادی روی بازیکنان روسیه داشتیم و باید به همین سبک ادامه دهیم.

 

 

1253091

 

 

این همان چیزی است که ما دنبال آن هستیم؛ فعالیت بیشتر با گومز در کنار دی ماریا و تحرک جالبی که بین آگوئرو و مسی وجود داشت."

 

غیبت مسی برابر نیجریه: "تا اینجا تنها غایب ما برابر نیجریه لیونل مسی خواهد بود؛ اما شما می توانید عملکرد دیگر بازیکنان را ببینید. برای جانشین او به جز دیبالا ما گزینه هایی چون سلسو و پاگو را نیز در اختیار داریم."

 

درخشش آگوئرو: "او بازیخوانی مناسبی از جریان بازی داشت و در هر دو نیمه چند شوت به دروازه روسیه زد که یکی از آنها تبدیل به گل شد."

دیدگاه‌ها