کد خبر : 1473622 | 21 آبان 1396 ساعت 13:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاید او قصد دارد اختیارات بیشتری بگیرد

پیوس: پرسپولیس بدون طاهری راهش را ادامه می‌دهد

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این باشگاه بدون علی‌اکبر طاهری هم می‌تواند به راهش ادامه دهد.

پیوس: پرسپولیس بدون طاهری راهش را ادامه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه" فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در مورد استعفای طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: او در باشگاه پرسپولیس عملکرد خوبی داشت ولی این را باید در نظر گرفت که بسیاری از مشکلات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس زیر سایه بردهای برانکو قرار گرفت. مدیریت طاهری در پرسپولیس بد نبود، ولی به نظر من باید او در این تیم می‌ماند و نباید استعفا می‌کرد. شاید طاهری قصد دارد با این کار اختیارات بیشتری از وزارت ورزش بگیرد.

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: باز هم تأکید می‌کنم که خیلی از ضعف‌‌های ساختاری و تشکیلاتی در باشگاه پرسپولیس به دلیل نتایج این تیم دیده نشد. شما ببیند که یکسری از مدیران باشگاه در دبی چه کارهایی کردند و بعضی از آنها چگونه صاحبِ خانه و ماشین شدند.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد و به نظر من بدون طاهری هم می‌تواند راهش را ادامه دهد. مطمئناً گزینه‌های دیگری برای مدیرعاملی وجود دارند. معتقدم کسی که می‌خواهد در پرسپولیس کار کند باید به این تیم عشق و تعصب داشته باشد. زمانی که بازی می‌کردیم پروین همه‌کاره پرسپولیس بود و با وجود مشکلات زیادی که داشتیم خیلی از مواقع قهرمان می‌شدیم. من معتقدم که افراد باید در سختی‌ها خودشان را نشان بدهند.

 

پیوس  در خاتمه تصریح کرد: به هرجال آقای طاهری تصمیم به استعفا گرفته است، ولی من معتقدم که مدیران دیگری هستند که می‌تواند در پرسپولیس فعالیت کنند. امیدوارم بهترین اتفاق برای این تیم رخ دهد و شاهد این باشیم که پرسپولیس دوباره امسال با قهرمانی در لیگ برتر، هوادارانش را خوشحال کند.

 

دیدگاه‌ها