کد خبر : 1473663 | 21 آبان 1396 ساعت 17:25 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوملس:

بهتر است مربی بعدی بایرن، آلمانی زبان باشد

کارلو آنچلوتی پس از یک فصل هدایت بایرن مونیخ چندی پیش برکنار شد و یوپ هاینکس به این باشگاه بازگشت.

بهتر است مربی بعدی بایرن، آلمانی زبان باشد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات آنچلوتی با برخی بازیکنان بزرگ یکی از دلایل عدم موفقیت کارلتو در بایرن بود هرچند که او توانست مونیخی ها را به قهرمانی بوندسلیگا برساند. هاینکس نیز به طور موقت تا پایان فصل هدایت بایرن را عهده دار خواهد بود.

از ناگلسمان، سرمربی هافن هایم و توماس توخل، سرمربی فصل قبل دورتموند به عنوان گزینه های بایرن برای فصل آینده نام برده شده است.

 

 

1250517

 

 

متس هوملس که از او به عنوان یکی از خائنین به آنچلوتی نام برده شده بود در مورد گزینه های سرمربی گری فصل بعد بایرن گفت:« ترجیح می‌دهم هر موقع وقت تغییر سرمربی رسید در این خصوص نظر بدهم.

ناگلسمان تنها دو سال از من بزرگتر است، اما حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ هم غیرممکن نیست. به شخصه ترجیح می‌دهم مربی آلمانی زبان، هدایت تیم آلمانی را برعهده داشته باشد.»

 

هاینکس:« هاینکس روی انضباط تأکید خاصی دارد. ساختار کاری او روشن و واضح است که این برای بازیکنان خیلی خوب است. او روحیه تیمی خوبی به بایرن تزریق کرده است.»

 

 

1244569

 

 

آنچلوتی:« زمانی که کارلتو سرمربی بایرن شد، با هر کسی که از او شناخت داشت، صحبت می‌کردم جز تمجید چیزی از آنچلوتی نمی‌گفتند. یادم می‌آید که یک روز یکی از دوستان فوتبالیستم را دیدم و او به من گفت که کار با آنچلوتی چیزی است که هرگز شبیه به آن را تجربه نکرده‌ای.

 به هر حال ارتباط زبانی خیلی اهمیت دارد. خود من وقتی آلمانی صجت می‌کنم خیلی راحت‌تر هستم. فاکتور زبان در ماهیت دوران مربیگری آنچلوتی در بایرن خیلی نقش داشت و او نتوانست ارتباط کلامی و زبانی که در باشگاه‌های دیگر داشت، در بایرن داشته باشد.»

دیدگاه‌ها