کد خبر : 1473679 | 21 آبان 1396 ساعت 17:53 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا تیم هایی که 50 میلیارد بدهی داشتند حذف نشدند؟

بیک زاده: 500میلیون از طلبم را به استقلال بخشیدم

مدافع نفت تهران می گوید حق این تیم حذف از لیگ قهرمانان آسیا نبوده است.

بیک زاده: 500میلیون از طلبم را به استقلال بخشیدم

هاشم بیک زاده در مورد حذف نفت تهران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ورزش سه گفت: تمرین بودیم که شنیدم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شده ایم. چرا باید حذف شویم؟ اگر ما 10 میلیارد بدهی داریم تیم های دیگر 50 میلیارد بدهی دارند. چرا آنها حذف نشدند؟


او در پاسخ به این سوال که با شرایط نفت تهران آیا امیدی به درخشش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود یا نه هم گفت: نه از کجا معلوم که ما نمی توانستیم موفق شویم؟ می توانستیم پول تزریق کنیم و چند بازیکن خارجی جذب کنیم. خیلی ها از خدایشان بود برای نفت در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. چرا تیم های دیگر حذف نشدند؟ چون نفت کسی را نداشت زورشان به تیم ما رسید. حق ما بود به  آسیا برویم. آنقدر جو علیه نفت درست شد که بدهکار است، پول ندارد که باعث شد ما به آسیا نرویم. بازیکن این تیم هستیم و دوست داشتیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.


هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا 50 درصد از طلبش را به استقلال بخشیده است یا نه هم گفت: نه من 500 میلیون تومان بخشیدم، 900 میلیون طلبم است که باید پرداخت شود. همین رقم هم فقط به خاطر هواداران استقلال بخشیدم.


بیک زاده در مورد این که گفته می شود باشگاه با تمام طلب کاران تسویه حساب کرده است هم گفت: با من که تسویه حساب کردند. چک هایی به من داده اند که قرار است سر تاریخ های مقرر پاس شود.

دیدگاه‌ها