کد خبر : 1473951 | 23 آبان 1396 ساعت 08:12 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

ونتورا و تکذیب استعفا از هدایت ایتالیا

جامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تاکید کرد که هنوز استعفا نکرده، ولی احتمالا به زودی از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

ونتورا و تکذیب استعفا از هدایت ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"،  دو تیم سوئد و ایتالیا در پلی آف جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت با برتری 1-0 سوئد به پایان رسید و دیدار برگشت که شب گذشته برگزار شد، با تساوی بدون گل تمام شد. این پیروزی باعث شد تا شاگردان ونتورا پس از 60 سال از صعود به جام جهانی باز بمانند و بازیکنانی مثل بوفون، بارزالی، کیه لینی و ده روسی از تیم ملی خداحافظی کنند. با این حال ونتورا مدعی شد که استعفا نداده، ولی احتمالا از سمت خودش کناره گیری می‌کند.

 

1253579

 

 

او گفت:" من استعفا نکرده ام، زیرا هنوز با رئیس فدراسیون حرف نزده ام. متاسفم که اینطور شد؛ ولی از اینکه افتخار کار کردن با تک تک این بازیکنان را داشتم بسیار خوشحالم و از هر یک، جداگانه تشکر می‌کنم. نتیجه خیلی سختی بود و هضم آن دشوار است و نتایج امشب این موضوع را تایید کرد. سال‌هاست که در فوتبال هستم و می‌دانم که چگونه است.

 

افتخار می‌کنم که عضوی از تیم آتزوری بوده ام. افتخار می‌کنم که با قهرمان‌ها همکاری داشته ام. ناراحتم، زیرا امشب بار دیگر متوجه شدم که تیم ملی برای ایتالیایی ها چه معنی دارد. فکر می‌کنم هواداران حاضر در سن سیرو تا لحظه آخر ما را حمایت کردند. واقعا شایسته صعود بودیم."

دیدگاه‌ها