کد خبر : 1474358 | 24 آبان 1396 ساعت 18:34 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: جلسه با وزیر؟ از شما می‌شنوم!

علی اکبر طاهری علیرغم بازگشت به تهران در جلسه با وزارت ورزش برای ادامه همکاری با پرسپولیس حاضر نشده است و در اقدامی عجیب از این مساله ابراز بی اطلاعی می‌کند.

طاهری: جلسه با وزیر؟ از شما می‌شنوم!

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری بعد از نزدیک به چهار سال حضور روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس از این تیم استعفا داد و در اقدامی عجیب بدون برگزاری جلسه و دریافت پاسخ آن راهی کربلا شد. بعد از این استعفا وزیر ورزش و جوانان بارها اعلام کرد رضایت کامل از عملکرد مدیریتی باشگاه پرسپولیس دارد و نظر آنها روی ادامه همکاری با علی اکبر طاهری است. مسعود سلطانی فر با اعلام این مساله گفت در بازگشت طاهری از کربلا با او جلسه‌ای برگزار خواهند کرد و نظر او را برای ادامه همکاری در این سمت با او به مذاکره خواهند پرداخت.


مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز با اعلام اینکه این پنجمین نامه‌ی استعفای علی اکبر طاهری است و نظر وزارت نیز به ادامه همکاری اوست، از برگزاری جلسه‌ای در بازگشت طاهری با وزیر ورزش خبر داد.


با این حال با گذشت 48 ساعت از بازگشت علی اکبر طاهری او پاسخی به این مساله نداده است. طاهری که به نظر می‌رسید حضورش در کربلا با بیماری سخت او همراه بود لحظاتی به تماس خبرنگار ورزش سه پاسخ داد. او که به دلیل بیماری به سختی صحبت می‌کرد در واکنش به این سوال که چرا در جلسه با وزیر ورزش حاضر نشده و در خصوص ادامه همکاری روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس مذاکره نداشته گفت: کدام جلسه؟ جلسه با وزیر؟ اصلا از این موضوع اطلاع ندارم و از شما این مساله را می‌شنوم!


طاهری در ادامه به دلیل کسالت از خبرنگار ورزش سه عذرخواهی کرد و ادامه صحبت را به آینده موکول کرد.

دیدگاه‌ها