کد خبر : 1474415 | 25 آبان 1396 ساعت 10:50 | 139.7K بازدید | 0 دیدگاه

با توجه به شکایت مهدی رحمتی؛

محرومیت 4 جلسه‌ای امیرحسین صادقی

مدافع باتجربه پیکان در حکمی عجیب با توجه به شکایت هم‌تیمی سابق خود از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 4 جلسه‌ای مواجه شد.

محرومیت 4 جلسه‌ای امیرحسین صادقی

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال که اکنون در پیکان حاضر است، از سوی کمیته اخلاق با محرومیت 4 جلسه‌ای همراه شده است.


صادقی که پیش از این به دلیل درگیری با فرزاد حاتمی با محرومیت همراه شده بود، اینبار با دو جلسه محرومیت قطعی و دو جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شده است.


امیرحسین صادقی، بازیکن و کاپیتان سابق استقلال چندی پیش با حضور در یک برنامه تلویزیونی کنایه‌هایی را متوجه مهدی رحمتی کرده بود که این مساله با شکایت شماره یک این روزهای استقلال همراه شد. صادقی که جدایی‌اش از استقلال در لیگ پانزدهم را مربوط به بازگشت مهدی رحمتی از پیکان می‌داند، در این رابطه صحبت‌هایی کنایه آمیز صورت داده بود که اکنون برایش دردسرساز شده و دوری دو هفته‌ای او را در پی دارد. رحمتی با دنبال کردن شکایت خود موفق به دریافت حکم محرومیت مدافع سابق استقلال شد و بر این اساس او قادر نخواهد بود در دو دیدار آتی پیکان برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران شاگردان مجید جلالی را همراهی کند.


امیرحسین صادقی با اعلام اینکه مهدی رحمتی با اخلاق بچه‌گانه‌ی خود باعث جدایی‌اش از استقلال شده بود، این مساله را به ضعف او مربوط دانسته بود که اکنون با شکایت دروازه‌بان استقلال باید دوری از ترکیب پیکان را تحمل کند.

دیدگاه‌ها