کد خبر : 1474430 | 25 آبان 1396 ساعت 12:18 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعاملی‌ام را در پرسپولیس تایید نمی‌کنم

گرشاسبی: طاهری به دلیل سرماخوردگی نیامد

سرپرست موقت پرسپولیس سرماخوردگی را دلیل عدم حضور علی اکبر طاهری در باشگاه اعلام کرد.

گرشاسبی: طاهری به دلیل سرماخوردگی نیامد

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی که بعد از اعلام استعفای علی اکبر طاهری به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت می‌کند، امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد. او در پایان تمرین در خصوص عدم حضور طاهری در باشگاه گفت: امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافتیم تا به بازیکنان خسته نباشید بگوییم. آقای طاهری هم قرار بود حضور پیدا کنند، اما چون سرماخورده بود و به تازگی از کربلا برگشته، نتوانست شرکت کند. صدای ایشان به خاطر سرماخوردگی بیرون نمی‌‌آمد.


وی در مورد حکم سرپرستی‌اش و زمان بازگشت طاهری به مسند مدیرعاملی باشگاه گفت: پس از اینکه ایشان درخواست 15 روز مرخصی کرد، گفتیم تا زمان بازگشت از کربلا امورات باشگاه را برعهده بگیریم. تا هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود و امیدوارم همانطور که در گذشته کنار هم بودیم، باز هم کنار هم باشیم. انشاء‌الله طاهری پس از بهبودی به سرکارش برمی‌گردد.


گرشاسبی در واکنش به اینکه طاهری به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان با مشکل برای ادامه همکاری با این تیم مواجه است گفت: این هم قوانین و مقرراتی است که ابلاغ شده و وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد. همانطور که گفتم هفته آینده و پس از تعطیلات همه چیز مشخص می‌شود. وزارت دنبال این است که بتوانند مشکلات را حل کند. ما هم دنبال همین مسئله هستیم.


عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان در خصوص شایعه مدیرعاملی‌اش در این تیم گفت: نه اصلا مدیرعاملی خودم را تأیید نمی‌کنم.

 

دیدگاه‌ها