کد خبر : 1474498 | 25 آبان 1396 ساعت 21:56 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

کوکه:

اگر گریزمان به اتلتیکو متعهد نیست، می تواند برود

کوکه، ستاره خط میانی اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که اگر آنتوان گریزمان کاملا به این باشگاه متعهد نیست، باید از اتلتیکو جدا شود.

اگر گریزمان به اتلتیکو متعهد نیست، می تواند برود

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی رسانه های فرانسوی و اسپانیایی اعلام کردند که گریزمان با باشگاه بارسلونا بر سر انتقال به نوکمپ در تابستان آینده به توافق رسیده است.

 

این در حالی است که گریزمان در تابستان گذشته پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده بود و اعلام کرده بود جدایی از اتلتیکو در شرایطی که آنها از بازار نقل و انتقالات محروم هستند، خیانت محسوب می شود.

 

 

1243265

 

 

اکنون هم کوکه تاکید کرد گریزمان کاملا به سفید و قرمزها متعهد است؛ اما اعتقاد دارد که اتلتیکو می تواند با جدایی هر بازیکنی کنار بیاید.

 

او به خبرنگاران گفت:" گریزمان می توانست در تابستان قبل برود اما نرفت. فکر می کنم او از بودن در اینجا راضی است. ما همیشه می گوییم کسی که از بودن در اینجا راضی نیست، می تواند برود. باشگاه بازیکنانی را می خواهند که بهترین بازی هایشان را ارائه بدهند و متعهد باشند.

 

هر بازیکنی که دیگر به باشگاه متعهد نباشد، می داند باید چه کار کند؛ تقاضای جدایی بدهد و برود. ما می خواهیم بازیکنان 100 درصد در خدمت تیم باشند. به نظر می رسد او به اتلتیکو متعهد است. "

دیدگاه‌ها