کد خبر : 1474606 | 26 آبان 1396 ساعت 16:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

خانزاده: پدیده به کورس برمی‌گردد

یک بار دیگر محمدرضا خانزاده مقابل پرسپولیس و خاطراتش با این تیم قرار می‌گیرد.

خانزاده: پدیده به کورس برمی‌گردد

محمدرضا خانزاده مدافع تیم فوتبال پدیده که سابق پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته در خصوص این بازی و انگیزه رویارویی اش با سرخ ها به "ورزش سه" گفت: من نه تنها برای این بازی، بلکه برای همه تیم هایی که مقابل آن پا به میدان می گذارم، انگیزه دارم؛ ضمن آنکه این اولین باری نیست که مقابل پرسپولیس قرار می گیریم. مطمئنا بازی کردن مقابل آنها حس خوبی را در من زنده می کند و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی‌ام را داشته باشم، البته اگر مشکل دستم اجازه دهد و بتوانم با صلاحدید کادرفنی در ترکیب قرار بگیرم، بهترین بازی‌ام را به معرض نمایش خواهم گذاشت.


وی در ادامه در مورد آنکه آیا در این دیدار گل خواهد زد یا خیر هم گفت: اول آنکه وظیفه من در پدیده حراست از دروازه و گل نخوردن است. ما مقابل تیمی بازی می‌‌کنیم که تیم اول ایران و آسیاست و مطمئنا کار سختی در این بازی برای دفاع از دروازه‌مان خواهیم داشت، ضمن آنکه من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین عملکردم را داشته باشم و اجازه نفوذ و حمله به مهاجمان پرسپولیس را ندهم. ثانیا آنکه اگر کسی در خانواده‌ای بوده باشد و بعدا از آن جدا شود، برایش شادی کردن مقابل آنها سخت می‌شود. دوست دارم اگر فرصتی پیش آمد در این بازی گل بزنم؛ اما مطمئنا خوشحالی نخواهم کرد.


او نظرش درباره بازی خوب هم‌تیمی‌ها و نتایجی که به دست می‌آورند را اینطور بیان می‌کند: پدیده در اکثر دیدارهایش خوب بازی کرده و بهترین نمایش را مقابل حریفانش داشته؛ اما در این چند وقت تیممان به علت مصدومان و محرومان بسیاری که داشته کامل نبود و همین موضوع ما را از نتایج خوب هفته‌های ابتدایی‌مان دور کرده است. مطمئنا اگر مصدومیت‌ بازیکنان پایان یابد و آنها به تیم اضافه شوند، راحت‌تر از قبل نتیجه خواهیم گرفت و دوباره در کورس بالانشینان جدول قرار خواهیم گرفت.


خانزاده در خصوص تورنمنت جام شهدا و فرصتی که برای پدیده برای زودتر آمدن شدن در شرایط بازی فراهم شده بود هم می‌گوید: این تورنمنت خیلی خوب بود؛ اما زمانی که برای آن در نظر گرفته شده بود خیلی کم بود. همانطور که گفتم پدیده مصدومان زیادی داشته و کادرفنی می‌خواست آنها را هر چه زودتر برای مسابقات لیگ آماده کند، از همین رو در جام شهدا به واسطه آنکه نمی‌خواستند فشار زیادی را به بازیکنان مصدوم تحمیل کنند، اینطور نتیجه گرفتیم.

دیدگاه‌ها