کد خبر : 1474766 | 27 آبان 1396 ساعت 16:56 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست سیف‌اللهی از هوادارن سیاه‌ جامگان

روح‌الله سیف‌اللهی مهاجم سیاه‌جامگان شرایط تیمش را مناسب توصیف می‌کند و می‌گوید آماده شکست استقلال در این مسابقه هستند.

درخواست سیف‌اللهی از هوادارن سیاه‌ جامگان

سیف‌اللهی در مورد دیدار با استقلال و بهترین فرصت برای خارج شدن از بحران نتیجه‌گیری به "ورزش سه" می‌گوید: ما باید از شرایط میزبانی در بازی با استقلال بهترین استفاده را ببریم. سیاه‌جامگان در جدول اوضاع خوبی ندارد و تساوی در این بازی به هیچ عنوان به درد ما نخواهد خورد و ما باید با تمام قوا و با فکر برد پا به میدان مسابقه بگذاریم تا فاصله‌مان را با سایر رقبای بالای جدولی کمتر کنیم.


باتوجه به نتیجه تساوی سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیسی‌ها وی خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ضمن آنکه دیدار با استقلال و پرسپولیس به نسبت سایر مسابقات متفاوت‌تر است و تیم‌ها برای اثبات خودشان انگیزه مضاعف‌تری دارند و مطمئنا ما در این بازی متحد و هم‌قسم خواهیم شد تا بهترین نمایش و نتیجه را کسب کنیم. 


بازیکن سیاه‌جامگان در ادامه در رابطه با آنکه چطور سیاه‌جامگان مقابل تیم‌های بالانشین نمایش بهتری دارد و علت آن چیست تصریح کرد: علت خاصی ندارد. ما در تمام بازی‌هایمان با تمام قوا بازی می‌کنیم و برایمان بازی با بالای جدولی و میانه جدولی هیچ فرقی ندارد. ما فقط به فکر 3 امتیاز بازی‌هایمان هستیم و امیدوارم در این چند بازی باقی مانده به این مهم دست پیدا کنیم و نیم فصل اول را بهتر از این پایان دهیم. 


او در خصوص شکست استقلال‌خوزستان و فرصت بالانشینی سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: ما اگر 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم بالاتر از خوزستانی‌ها قرار خواهیم گرفت و همین ما را امیدوار می‌کند تا بتوانیم 3، 4 بازی پایانی را هم با موفقیت به پایان برسانیم. 


مهاجم سیاه‌جامگان اضافه کرد: امیدوارم هواداران در این بازی برای تشویق سیاه‌جامگان به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند، ضمن آنکه آنها در هفته‌های گذشته با وجود آنکه ما نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم؛ اما همیشه حمایتمان کرده‌اند و در این بازی هم درخواست می‌کنیم برای آنکه ما به شرایط خوبمان بازگردیم به ورزشگاه بیایند و تیم شهرشان را تشویق کنند.


سیف‌اللهی که در پاسخ به سوالی که آیا در این بازی گل خواهد زد و با توجه به پرسپولیسی بودنش شادی گل خاصی را برای این بازی در نظر دارد یا خیر می‌گوید: اول آنکه هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت سیاه‌جامگان در این بازی خواهم کرد. بعد از آن هم تلاشم را می‌کنم تا گل بزنم و چند شادی گل خاص را هم کنار گذاشته‌ام(باخنده)!

دیدگاه‌ها