کد خبر : 1474776 | 27 آبان 1396 ساعت 17:25 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتیم رکورد بزنیم ولی مهم ادامه روند موفقیت است؛

مطهری: محرومیت صادقی چه ربطی به پیکان دارد!

حمید مطهری مربی تیم پیکان می گوید که کمیته داوران می توانست تصمیم بهتری برای انتخاب جایگزین حیدری که به کمک زلزله زده ها رفته بود، اتخاذ کند.

مطهری: محرومیت صادقی چه ربطی به پیکان دارد!

حمید مطهری مربی تیم پیکان در مورد کسب تساوی برابر صنعت نفت آبادان به "ورزش سه" گفت: اول اینکه تیم نفت تیم قابل احترامی است؛ ولی واقعا ما می توانستیم برنده بازی باشیم. با توجه به برنامه های تاکتیکی که داشتیم، خیلی خوب موقعیت ایجاد کردیم؛ ولی بچه ها از موقعیت هایی که ایجاد کردیم استفاده نکردند. ما سه چهارتا تک به تک داشتیم؛ البته فوتبال همین است. در مجموع در بدنه بازی تیم بهتری بودیم و زمانی که فشار می آوردیم که گل پیروزی را بزنیم دو موقعیت به حریف دادیم که این هم وقتی در حمله هستید به صورت ناخودآگاه اتفاق می افتد، هر چند  که باید روی این موضوع هم کار کنیم تا در آینده چنین موقعیت هایی به حریف ندهیم؛ ولی در مجموع می توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.


مربی پیکان در مورد قطع رکورد این تیم در 7 پیروزی پیاپی با کسب تساوی مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: ما خیلی دنبال رکورد نبودیم؛ ولی دوست داشتیم این وضعیت خوب را ادامه دهیم. البته مساوی هم نتیجه بدی نبود؛ ولی اگر می توانستیم این روند را ادامه دهیم، خیلی خوشحال می شدیم.


بازیکن سابق تیم ملی در مورد صحبت هایی که پیش از جدال این تیم با صنعت نفت آبادان در مورد جادوگری مطرح می شد و اینکه آیا این موضوع تاثیری بر روند تیم پیکان داشته یا خیر، می گوید: یک مقدار این صحبت ها روی تیم ما تاثیر گذاشت؛ ولی در بین نیمه با بچه ها صحبت کردیم و شرایط بهتر شد. البته ما کارمان را جلو می بریم؛ ولی هر چقدر هم کنترل کنیم یک مقدار تاثیر می گذارد. سعی کردیم فوتبال قابل احترامی ارائه دهیم و در نیمه دوم هم این موضوع را ثابت کردیم.

مطهری در مورد اعتراضی که کادر فنی پیکان به تصمیمات داوری داشت و دلیل آن اظهار داشت: بازی صحنه های مشکوک زیادی داشت. من واقعا برای آقای اصلانی احترام زیادی قائلم، چون فوق العاده با ادب و با شخصیت هستند و من هم دوست نداشتم اعتراض کنم؛ ولی صادقانه می گویم که قضاوت خوبی نداشتند و کمک های ایشان هم می توانستند کمک بیشتری بکنند و بحث ما هم روی همین موضوع بود. داوران ما زحمت می کشند؛ ولی سوال ما این است بازی ای که داورش بیژن حیدری بوده است و برای کمک به حادثه دیده ها نتوانسته به بازی برسد، باید داوری را بگذاریم که در حد ایشان باشد. آیا کمیته داوران، داوری بازی دربی را به ایشان می دهد؟ معترض بودیم چون قضاوت می توانست بهتر باشد.

 

وی در مورد دیدار بعدی پیکان برابر استقلال خوزستان بیان کرد: ما در این هفته تمرینات را پیگیری می کنیم و روی زوایای مختلف استقلال خوزستان از لحاظ فنی کار می کنیم تا روز جمعه بتوانیم مقابل استقلال خوزستان جبران امتیازات از دست رفته را کنیم.

مربی تیم پیکان در مورد شرایط امیرحسین صادقی و محرومیت 4 جلسه ای این مدافع خاطرنشان کرد: ما اصلا دلیل محرومیت ایشان را نمی دانیم؛ مثل اینکه ایشان در یک برنامه تلویزیونی با مهدی رحمتی بوده اند، ولی صحبت ما این است که این اتفاقات چه ربطی به پیکان دارد؟ اگر در بازی اتفاقی افتاده بود، این محرومیت قابل قبول بود؛ اما با این شرایط باشگاه پیکان متضرر می شود و به نظرم باشگاه نباید تاوان بدهد. فکر می کنم اگر دوستانمان در کمیته اخلاق ریزتر بشوند و رای های منطقی تری بدهند، بهتر می شود. در هر صورت صادقی بازیکن خوب و توانمند ما است و باشگاه پیکان پیگیر این موضوع است و انتظار داریم که کمیته اخلاق هم بازنگری داشته باشد تا ما هم بتوانیم به حق خودمان برسیم.


مطهری در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: در نهایت هم می خواهم یک تشکر ویژه از بچه های تیم داشته باشم که با تمام انرژی در طول بازی دویدند؛ ولی توپ ها به ثمر ننشست. همچنین از زحمات هیئت مدیره و مدیرعامل تیم هم تشکر ویژه ای دارم که همیشه یار و یاور تیم بوده اند.

دیدگاه‌ها