کد خبر : 1474810 | 27 آبان 1396 ساعت 19:35 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال:

ایران نوین باید به تمامی تعهدات خود عمل کند

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ می گوید که شرکت ایران نوین بر طبق قانون باید به تعهداتش عمل کند.

ایران نوین باید به تمامی تعهدات خود عمل کند

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه شرکت ایران نوین براساس قانون باید به تمامی تعهدات خود در قبال باشگاهها عمل کند، گفت: تمام پیگیری‌ها راجع به این شرکت را انجام خواهیم داد و سعی می‌کنیم برای دریافت بدهی‌ها از مجاری قانونی اقدام کنیم.


سعید آذری درباره وضعیت حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مقدمات کار انجام شده و باشگاه آمادگی کامل برای حضور در این رقابت‌ها را دارد، ما منتظر هستیم تا موارد رسمی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود و با برگزاری مراسم قرعه کشی وضعیت رقبا در این رقابت‌ها مشخص گردد. ستاد باشگاه برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اسیا هم تشکیل جلسه داد تا همه چیز تحت کنترل باشد.


عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به سئوالی درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و قرارداد با شرکت ایران نوین و غرامتی که این شرکت باید به باشگاه‌ها پرداخت کند، گفت: این شرکت براساس قانون باید به تمامی تعهدات خود عمل کند، تمام پیگیری‌ها راجع به این شرکت را باید انجام دهیم و سعی می‌کنیم برای دریافت بدهی‌ها از مجاری قانونی اقدام کنیم تا حق فوتبال را گرفته و در اختیار باشگاهها قرار دهیم.


انچه مشخص است ایران نوین از تعهداتش سرباز زده و حق فوتبال را نداده است که این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید هر چه سریعتر در مورد بدهی اش پاسخگو باشد.البته در اخرین جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نیز گزارش کاملی از نحوه عقد قرارداد و تعهدات این شرکت به اعضای مجمع و حضار ارایه شد و اکنون زمان ان رسیده است تا ایران نوین یا به تعهداتش عمل کند و یا با تصمیم مراجع قانونی روبرو شود.

دیدگاه‌ها