کد خبر : 1474963 | 28 آبان 1396 ساعت 15:43 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

یرکوویچ لژیونری که هیچ وقت جدی گرفته نشد!

مهاجم فرانسوی سیاه جامگان برابر تیم سابق خود در هفته دوازدهم قرار می گیرد.

یرکوویچ لژیونری که هیچ وقت جدی گرفته نشد!

به گزارش "ورزش سه"، گوران یرکوویچ بعد از نیم فصل درخشش در تیم استقلال به فوتبال ایران معرفی شد. این مهاجم فرانسوی در نیم فصل دوم فصل 90-91 با تصمیم مظلومی به استقلال پیوست اما در پایان لیگ یازدهم با وجود درخشش در استقلال و به ثمر رساندن پنالتی این تیم در فینال که منتج به قهرمانی آبی ها شد، با نظر قلعه نویی از استقلال کنار گذاشته شد.


دوری یرکوویچ از فوتبال ایران با حضور او در ترکیب سیاه جامگان در نیم فصل لیگ شانزدهم به پایان رسید و این بازیکن بعد از حضور در لیگ های مالزی، صربستان و مونته نگرو مجددا به فوتبال ایران بازگشت و باز هم عملکرد خوبی در تیم اکبر میثاقیان داشت تا با درخشش او و چند بازیکن دیگر سیاه جامگان در لیگ برتر باقی بماند.


یرکوویچ در فصل جدید تنها 102 دقیقه در 7 دیدار برای این تیم به میدان رفته ، تنها یک گل به ثمر رسانده است. هر چند ثبت یک گل زده عملکرد خوبی برای یک مهاجم نیست اما به نسبت دقایق یرکوویچ عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. این مهاجم سابق آبی پوشان که با وجود عملکرد خوب و قیمت ارزان کمتر در فوتبال ایران جدی گرفته شده بود، حالا باید برابر تیمی قرار بگیرد که با حضور در آن به فوتبال ایران شناخته شده بود و این فرصت را دارد تا در این دیدار نظر مرزبان را جلب کند.

دیدگاه‌ها