کد خبر : 1474977 | 28 آبان 1396 ساعت 16:20 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی شریفی اجازه بازی ندارد؛

گل‌محمدی: ما و سپاهان تجربه جایگاه فعلی را نداریم!

سرمربی تراکتورسازی می گوید که این تیم و سپاهان تجربه حضور در جایگاه فعلی را ندارند.

گل‌محمدی: ما و سپاهان تجربه جایگاه فعلی را نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی با حضور در نشست خبری ضمن تسلیت به شهرام گودرزی برای از دست دادن برادرش و همچنین مردم زلزله زده استان کرمانشاه درباره دیدار با سپاهان گفت: از مسئولان باشگاه سپاهان نیز تشکر می‌کنم که امکانات تمرین خود را در اختیار ما گذاشتند. کمتر تیمی پیدا می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود دو جلسه زمین تمرین را در اختیار ما قرار دهد. با توجه به شرایط لیگ و سابقه حضور دو تیم در لیگ، هیچ یک از تیم‌ها جایگاه فعلی را تجربه نکرده‌اند. هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و 3 امتیاز این مسابقه برای تراکتورسازی و سپاهان بسیار مهم است.


وی ادامه داد: تمرینات خوبی را با وجود تعطیلی لیگ سپری کردیم. دو بازی تدارکاتی خوب داشتیم و برای این دیدار آماده شده ایم. مشکلات زیادی از بابت غیبت بازیکنان داریم. شهرام گودرزی و کیانی در این دیدار حضور ندارند و مهدی شریفی نیز اجازه بازی ندارد. همچنین چند بازیکن مصدوم داریم که شرایط را برای ما سخت کرده است اما همواره در این شرایط سخت خدا به ما کمک کرده و جوانان نیز توانسته اند مشکلات ما را حل کنند. تکیه ما باز هم به این جوانان و کار تیمی است تا بتوانیم با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم بازی خوبی را از نظر فنی شاهد باشیم. دوما اینکه امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.


سرمربی تراکتورسازی در واکنش به درگیری کیانی و آغاسی، عنوان کرد: این موضوع برای سه ماه پیش است و در نشست های خبری درباره بازی صحبت می کنیم. کیانی نیز تا به امروز اجازه بازی نگرفته و هنوز مجوز بازی او صادر نشده است.


گل محمدی درباره نقش تعطیلی لیگ، عنوان کرد: با تعطیلی، بازیکنان از شرایط مسابقه خارج می شوند. هزینه های باشگاه نیز به دلیل برگزاری اردو و بازی دوستانه افزایش می باید. این تعطیلات کار باشگاه ها و مربیان را سخت می کند زیرا باید تمریناتی را طراحی کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه باشند اما به آنها فشار نیایند. در هر صورت ما همواره اولویت هایی داشتیم و امسال نیز سال جام جهانی است. این اردوها و بازی های روز فیفا باعث تعطیلی می شود. آرزوی ما موفقیت تیم ملی و صعود از مرحله گروهی است. ما این سختی ها را می کشیم و امیدوارم این موضوع نتیجه داشته باشد اما فراموش نکنید که کار باشگاه ها سخت است.


سرمربی تراکتورسازی در پایان درباره کمک به زلزله زدگان، عنوان کرد: ورزشکاران زیادی پر رنگ ظاهر شدند و باید از همه آنها که تلاش کردند تا کمک جمع آوری شود، تشکر کنم. من نیز به همراه تعدادی از بازیکنان به بازار رفتیم و کمک ها را جمع آوری کردیم که باید از مردم و بازاری های تبریز تشکر کنم. امیدوارم این کمک ها ادامه داشته باشد و این موضوع مهم است. فصل سرما و بارندگی فرا رسیده و این موضوع کار آنها را سخت تر می کند. امیدوارم برنامه ریزی کاملی برای اسکان و کمک به این افراد داشته باشیم و اگر غیر از این باشد، کاری نکرده ایم.

دیدگاه‌ها