کد خبر : 1474995 | 28 آبان 1396 ساعت 17:18 | 113.5K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی که آرزوی ما و کی روش است

پرواز عجیب و غریب استرالیا به مقصد روسیه 2018!

ستارگان تیم ملی استرالیا در راه بازگشت به خانه پروازی رویایی را تجربه کردند.

پرواز عجیب و غریب استرالیا به مقصد روسیه 2018!

 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی استرالیا اگرچه موفق به گلزنی در هندوراس نشده و با کسب تساوی بدون گل راهی خانه شدند؛ اما با پروازی فوق العاده و لوکس بازگشت به خانه را تجربه کردند.

 

 

1254574

 

 

این پرواز اختصاصی باعث شد آنها ثانیه ای در فرودگاه منتظر پرواز نبوده و مسیر سن پدرو سولا تا سیدنی را با پرواز لوکس ایرباس 330 طی کنند. این هواپیما معمولا بیش از 300 مسافر را در هر پرواز به مقصد می رساند اما این بار برای راحتی بازیکنان شرایط طوری تنظیم شده بود که 50 نفر در این هواپیما حضور پیدا کنند.

 

کریگ دانکن، سرپرست پزشکی تیم درجه حرارت، زمان غذا و شرایط استراحت و خواب را برای به حداکثر رساندن بازیابی تیم تنظیم کرد. جای تعجب نیست که در انتخاب غذا، سالم بودن در اولویت بود و ماهی سالمون، مرغ و سبزیجات در منو بازیکنان جای داشت.

 

در انتهای هواپیما، بازیکنان آرام در حال صحبت کردن با یکدیگر، تماشای فیلم و انجام بازی های ویدئویی بودند. بعضی تصمیم گرفتند دوربین تیم را بگیرند و مصاحبه هایی با چاشنی طنز با یکدیگر انجام دهند.

 

 

1254572

 

 

در وسط هواپیما کادر فنی به کار تجزیه و تحلیل مشغول بودند و در انتها ماساژورها بازیکنان آسیب دیده را به شرایط مساعد می رساندند.

 

شرایط تنظیم نور هواپیما به گونه ای بود که بازیکنان را در تنظیم مجدد ساعت بدن خود یاری می کرد. در زمان 2 ساعته ای که هواپیما در حال سوخت گیری بود نیز بازیکنان با استفاده از عینک های مخصوص از تغییر شرایط روشنایی فاصله می گرفتند.

 

 

1254573

 

 

این پرواز 250 هزار یورو قیمت داشت اما از آن سو بازیکنان هندوراس حدود 33 ساعت طول کشید تا به سیدنی برسند و در نهایت این کانگوروها بودند که راهی روسیه 2018 شدند.

دیدگاه‌ها