کد خبر : 1474997 | 28 آبان 1396 ساعت 17:21 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

با گل نزدن من، استقلال قهرمان نمی شد

منوچهری: سایپا همیشه خانه من است

بازی نفت برابر سایپا می تواند بازی متفاوتی برای امین منوچهری باشد که با سایپا و زیرنظر علی دایی چهره شد و طعم قهرمانی در لیگ برتر را هم چشید.

منوچهری: سایپا همیشه خانه من است

به گزارش "ورزش سه" دیدار نفت برابر سایپا که در ورزشگاه تختی برگزار می شود برای امین منوچهری یک بازی متفاوت است؛ چراکه او خاطرات خوشی از زمان حضور در سایپا دارد. او در 5 سال حضورش در سایپا و 117 بازی 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده و در فصل 85-86 همراه این تیم به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر رسید. منوچهری حالا باید با لباس تیم نفت برابر سایپا و علی دایی که زمانی در همین تیم سرمربی او بوده قرار بگیرد و تمام تلاشش را هم برای گلزنی انجام بدهد؛ آن هم در حالی که در هفته گذشته و بازی برابر استقلال نمایش انتقادبرانگیزی داشت و موقعیت های گلزنی خوبی را از دست داد.

منوچهری درباره بازی فردای تیمش برابر سایپا گفت: «سایپا همیشه خانه من بوده است. درست است که خیلی ها در این مدت آمده و رفته اند اما سایپا همیشه خانه من است و دوستان خوبم در این تیم بازی می کنند. همچنین آقای دایی که من با مربیگری ایشان همراه سایپا قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردم و خاطرات خوبی با این تیم دارم.»


منوچهری در زمان مربیگری ورنر لورانت از شهاب زنجان و از لیگ یک به سایپا پیوست بعد از جدایی این مربی در همان هفته های ابتدایی زیر نظر دایی که همزمان مربی و بازیکن بود کار کرد. او درباره آن فصل و قهرمانی اش می گوید: «خب نمی توانیم از زحمات ورنر لورانت بگذریم اما روح بزرگ آقای دایی که در تیم دمیده شد نقش اساسی در قهرمانی داشت. همه تیم یک دل بودند و بازیکنان بزرگی در سایپا بازی می کردند و همه این ها باعث شد تا ما قهرمان لیگ برتر شویم.»


مهاجم تیم نفت درباره بازی با سایپا همچنین گفت: «اوضاع تیم نفت الان خیلی خوب است و شرایطمان مناسب است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه لازم را هم بگیریم هرچند می دانم کار سختی داریم».

او که مدتی است از گلزنی فاصله گرفته است، در این باره گفت: «انشالله از این هفته پای من هم به گلزنی باز شود. من بیست روز سخت را بعد از بازی با استقلال پشت سر گذاشتم.»


منوچهری همچنین درباره موقعیت هایی که مقابل استقلال از دست داد و حواشی که برایش به وجود آمد گفت: «خداراشکر دیگر حواشی تمام شد. واقعا آن بازی مسابقه ای نبود که بخواهیم بگوییم با گل نزدن من استقلال قهرمان می شد. من انگیزه زیادی داشتم و شاید هیچکس به اندازه من برای گل زدن انگیزه نداشت.»

دیدگاه‌ها