کد خبر : 1475058 | 28 آبان 1396 ساعت 23:51 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاناوارو: ایتالیا باید از صفر شروع کند

فابیو کاناوارو، کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که این تیم برای بازگشت به جایگاه واقعی اش، از صفر شروع کند.

کاناوارو: ایتالیا باید از صفر شروع کند

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در سال 2006 موفق شد قهرمان جام جهانی شود اما نتوانست به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کند؛ اتفاقی که برای اولین بار در 60 سال اخیر رخ داده است.

 

کاناوارو که به تازگی عنوان مربی سال فوتبال چین را به دست آورد، به خبرنگاران گفت:" هیچ بهانه ای وجود ندارد و قرار نیست تقصیرات به گردن کسی انداخته شود.

 

ما باید با قواعد جدید، شروعی تازه داشته باشیم؛ شاید باید تعداد تیم های سری آ را از 20 به 18 کاهش بدهیم و اینکه باشگاه ها تیم دومی داشته باشند که فقط بازیکنان ایتالیایی در آن حضور داشته باشند. ما می توانیم در مورد 3 هزار آپشن صحبت کنیم. مسئله مهم این است که آنها را انجام بدهیم."

 

 

1253547

 

 

بعد از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی، جامپیرو ونتورا اخراج شد؛ اما کاناوارو اعلام کرد که انتظار دارد اعضای فدراسیون هم به دلیل این ناکامی، استعفا بدهند.

 

" انتظار دارند همه اعضای فدراسیون استعفا بدهند. من آنها را می شناسم زیرا با آنها کار کردم اما اکنون زمان این است که کنار بکشند.

 

می فهمم که بعد از این فاجعه، یک احساس بدی وجود دارد اما حرف زدن اهمیتی ندارد. همه باید کنار بکشند زیرا هواداران انتظار یک واکنش قوی را دارند. این یک شکست برای همه است."

دیدگاه‌ها