کد خبر : 1475114 | 29 آبان 1396 ساعت 11:06 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام کمانداران ایران به جام جهانی تایلند

بعد از لغو اعزام تیم ملی تیر و کمان به مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی داخل سالن در مراکش، حضور این تیم در مرحله دوم این رقابت ها نیز منتفی شده است.

اعزام کمانداران ایران به جام جهانی تایلند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، مرحله دوم مسابقات تیر و کمان جام جهانی داخل سالن ۱۰ و ۱۱ آذرماه به میزبانی تایلند  برگزار می شود. با تصمیم فدراسیون تیر و کمان، تیم ملی ایران در این رقابت ها شرکت نخواهد کرد.

 

پیش از این نیز حضور کمانداران ملی پوش ایران در مرحله نخست جام جهانی داخل سالن (۲۰ و ۲۱ آبان ماه) در تایلند از سوی فدراسیون و به دلیل عدم ثبت رکورد لازم توسط آنها در جریان تمرینات، لغو شده بود. البته اینبار شرایطی مهیا شده تا کمانداران بتوانند به صورت شخصی یا باشگاهی در جام جهانی تایلند شرکت کنند. 

 

محمودزاده سخنگوی فدراسیون تیر و کمان در این ارتباط به مهر گفت: برای حضور در رقابت های جام جهانی داخل سالن تایلند محدودیتی برای کشورها به لحاظ تعداد نفرات اعزامی وجود ندارد کمااینکه چین قرار است با ۶۵ کماندار در این مرحله مسابقات شرکت کند. درکل حضور در این رقابت ها آزاد است به همین دلیل اینگونه تصمیم گرفته شد که با در نظرگرفتن محدودیت های مالی، به جای اعزام تیم ملی به تایلند، تیم های باشگاهی که بعضا ملی پوشانمان را هم در اختیار دارند، در این رقابت ها شرکت کنند. 

 

وی تصریح کرد: این موضوع به باشگاه ها اطلاع رسانی شده و از طرف برخی از آنها هم مورد استقبال قرار گرفته است. در این میان برخی کمانداران هم به صورت شخصی برای شرکت در مسابقات تایلند اعلام آمادگی کردند. 

 

به گفته سخنگوی فدراسیون تیر و کمان تا امروز ۳۵ کماندار به صورت باشگاهی یا شخصی برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی داخل سالن در بانکوک تایلند اعلام آمادگی کرده اند. 

 

محمودزاده همچنین در مورد برنامه فدراسیون تیر و کمان برای حضور در مرحله سوم رقابت های جام جهانی داخل سالن که ۳۰ دی تا اول بهمن ماه در فرانسه برگزار می شود، توضیح داد. 

 

وی گفت: به احتمال خیلی زیاد تیم ملی تیر و کمان در این مرحله از رقابت ها شرکت خواهد کرد. کمانداران ایران مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارند. بر همین اساس مسئولان فدراسیون حضور در این مرحله جام جهانی را در برنامه قرار داده اند تا به عنوان میدانی تدارکاتی برای ملی پوشان باشد.

دیدگاه‌ها