کد خبر : 1475130 | 29 آبان 1396 ساعت 11:47 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

رحمان احمدی: مغز فندقی ها دنبال ناکامی پیکان هستند

جادو جواب می‌داد جای تمرین، تخمه می‌شکستیم

دروازه بان باتجربه پیکان مدعی شد اگر جادو در فوتبال جواب می داد دیگر نیازی به تمرین های طاقت فرسای روزانه نبود.

جادو جواب می‌داد جای تمرین، تخمه می‌شکستیم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی دروازه بان باتجربه و نیمکت نشین این روزهای پیکان در گفتگویی که با روزنامه ایران ورزشی داشت در واکنش به جنجال هایی که پیرامون بحث جادو و جادوگری در اطراف اردوی پیکان بعد از نتایج خوب این تیم رقم خورد مدعی شد اگر می شد با جادو در فوتبال نتیجه گرفت آنها دیگر نیازی نمی دیدند هر روز تمرین کنند و باید بیشتر وقت شان را صرف تخمه شکستن می کردند.


*اوضاع پیکان این روزها چطور است؟


 شرایط تیم بد نیست و اتفاقا خیلی خوب است. بالاخره بعد از 7 پیروزی توانستیم شرایطمان را در جدول خیلی خوب کنیم. در بازی با صنعت‌نفت هم یک مساوی گرفتیم که در این بازی می‌توانستیم برنده باشیم. البته صنعت‌نفت هم خیلی خوب کار کرد و می‌توانست به پیروزی برسد. در کل بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مساوی عادلانه بود که ما با این یک امتیاز هم شرایط خوبی در جدول داریم.


*فکر می‌کنید بحث‌های اخیر در مورد جادوگر چقدر روی تیم‌تان برای بازی با صنعت‌نفت آبادان تاثیر داشت؟


 واقعا این بحث خنده‌دار و خیلی مسخره است. مگر می‌شود تیمی با اینجور مسائل نتیجه بگیرد؟ اگر اینطور باشد ما در طول هفته پاهایمان را روی هم می‌گذاریم و تخمه می‌شکنیم تا روز بازی. اگر با این مسائل می‌شود نتیجه گرفت چرا در گرما و سرما تمرین می‌کنیم؟ کادر فنی تیم ما از 8، 9 صبح به محل تمرین می‌آیند و تا 3 بعدازظهر که تیم تمرین دارد به آنالیز تیم‌ و حریف‌مان می‌پردازند. با داشتن جادوگر چرا باید آنها اینقدر وقت بگذارند؟ عده‌ای می‌خواهند با مطرح کردن این مسائل، کار و زحمت و تلاش یک مجموعه را زیر سوال ببرند. من به آنهایی که این بحث را راه انداختند می‌گویم کارتان به جایی نمی‌رسد. خوشبختانه در این 5/1 سال حضورم در پیکان همیشه شاهد سعی و تلاش بازیکنان و کادر فنی و انجام وظایف به نحو احسن بوده‌ام. کادر فنی و مدیریت باشگاه همیشه زحمت کشیده تا من به‌عنوان بازیکن با خیال راحت به زمین بروم و وظایفم را انجام دهم. یک مجموعه این همه هزینه می‌کند و اردو می‌گذارد، تمرین می‌کند که چه شود که بگویند این مجموعه با فلان کار نتیجه می‌گیرد؟! اینها با خودشان بنشیند و منطقی فکر کنند. مگر می‌شود با این خرافات نتیجه گرفت؟ این همه در گرما و سرما تمرین می‌کنیم، فشار تمرینات و مصدومیت‌ها را به جان می‌خریم که بگویند با دعا و جادو نتیجه می‌گیریم؟ یعنی پارس جنوبی هم که اینقدر خوب کار می‌کند با دعا و جادو نتیجه گرفته؟ پرسپولیس چطور؟ این خرافات برای چیست؟ باز کردن این مسائل خیلی مسخره است و به خاطر اینکه یکسری مسائل پیش آمده، می‌خواهند افکار را به سمت دیگری ببرند.


*یعنی فکر می‌کنید باز کردن بحث جادوگر در فوتبال، با یک هدف خاص بوده؟


 صددرصد. شک نکنید. چرا روی تیم ما تمرکز کردند؟ پارس جنوبی که به این خوبی کار می‌کند و نتیجه می‌گیرد، چرا نگفتند آنها با جادو نتیجه می‌گیرند؟ ما که پارسال هم خوب کار کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. همان تیم حفظ شده و چند بازیکن هم به تیم اضافه شدند، ضمن اینکه کادر فنی زحمت زیادی می‌کشد. آنها بعد از تمرین هم می‌مانند و کار می‌کنند. پس چرا این بحث‌ها به وجود آمده؟ مطمئن باشید این مسائل باعث نمی‌شود من به‌عنوان بازیکن دلسرد شوم. مساله‌ای که فکرم را به هم می‌ریزد این است کسانی که این مسائل را مطرح کردند مغزشان فندقی است. واقعا یک مغز فندقی می‌تواند از این مسائل برای موفقیت در فوتبال یاد کند.


*پس شما معتقدید این مسائل باز شده که بحث‌های علی کریمی به فراموشی سپرده شود؟


 من قبلا هم گفتم یک بحثی باز شد که می‌خواهند افکار را از آن دور کنند. نیازی نیست به آن مستقیم اشاره کنم چون همه متوجه آن می‌شوند.


*بحث جادوگر در مورد تیم سایپا هم زیاد وجود داشت. در زمانی که شما سایپا بودید متوجه چیزی نشدید؟ مثلا حضور یک شخص مشخص...


 من چیزی ندیده بودم اگر هم دیده باشم از کسی نمی‌ترسم که آنها را بگویم. من بحث دوستانی که صحبت کردند را دیدم اما فکر می‌کنم سال قبلی بود که من به سایپا رفتم. به خاطر همین من چیزی ندیدم. به هر حال این مسائل در ورزش اصلا قابل هضم نیست و به دور از جوانمردی و انسانیت است.


* اخیرا بحث‌های زیادی هم در مورد احتمال رفتن شما به سیاه‌جامگان به وجود آمده...


 خبری نیست و من بازیکن پیکان هستم. بحث رفتن به سیاه‌جامگان هم همان شیطنت‌هایی است که می‌خواهند به پیکان لطمه بزنند.


*فکر می‌کنید چرا روی تیم‌تان زوم کردند؟

 

نمی‌دانم اما فکر می‌کنم چون جلالی بی‌سر و صدا و بی‌حاشیه کار می‌کند و البته به کسی باج نمی‌دهد این مسائل را برایش به وجود آوردند. جلالی چوب سادگی و روراست بودنش را می‌خورد. اگر جلالی خیلی کارها را می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد. من هیچ مربی به سادگی و دلسوزی جلالی ندیده‌‌ام. او فقط با دلسوزی و تلاش می‌خواهد نتیجه زحماتش را ببیند. مثل باغبانی که سال‌ها زحمت می‌کشد و منتظر میوه درختانش است. امتیازات هم میوه‌های درخت هستند اما بعضی‌ها نمی‌گذارند او از این میوه‌ها لذت ببرد.

دیدگاه‌ها