کد خبر : 1475256 | 29 آبان 1396 ساعت 18:10 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت خلعت به آزادی، این بار با پیراهن سفید

محمد رضا خلعتبری که نزدیک به یک فصل در پرسپولیس حضور داشت، این بار با پیراهن تیم پدیده مشهد به آزادی برگشته و مقابل تیم سابقش بازی میکند.

به گزارش "ورزش سه"،او که چهره ای همیشه پرسروصدا بوده است، با تیم های مختلف از جمله سپاهان، گسترش فولاد، سایپا و حتی ابومسلم مقابل پرسپولیس به میدان رفته است.

 

اما پرحاشیه ترین مصافش با سرخپوشان پایتخت به نیم فصل دوم لیگ پانزدهم و حضور در پیراهن سپاهان بازمی‌گردد. دیداری که در حضور بیش از 60 هزار پرسپولیسی برگزار شد و هواداران تیم میزبان به دلیل حواشی بازی اصفهان، برنامه های ویژه برای محمد رضا خلتعبری آماده و با شعارهای نه چندان جالب از او استقبال کردند. در نهایت هم آن مسابقه با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

حال خلعت در 34 سالگی مقابل پرسپولیس بازگشته اما همچنان همان آتش پاره قدیمی است. فوتبالیستِ اهل شمال کشور که در اواسط دهه 80 با سرعت، تکنیک اعجاب آورش و البته نمایش های بسیار خوبش مقابل سرخابی ها همگان را جذب خود کرد. هافبک سابق تیم ملی کشورمان در پایان این فصل نیز 15 سالگی حضورش در سطح اول فوتبال ایران را جشن خواهد گرفت.

 

به هر حال باید دید این تقابل او مقابل پرسپولیس با چه نتیجه ای خاتمه خواهد یافت. او با پدیده در لیگ جاری به دنبال ماجراجویی جدید است و برای رسیدن به بالای جدول، راهی جز پیروزی بر مدافع عنوان قهرمانی ندارد.


عکس ها:امیر خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها