کد خبر : 1475433 | 30 آبان 1396 ساعت 11:20 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: امیدوارم مشکلات نفت حل شود

نفت در مقابل سایپا شکست خورد و نتوانست در این بازی به موفقیت برسد. حمید درخشان اگرچه با نفت تحت شرایط بسیار دشوار نتایج نسبتاً خوبی گرفته است اما انتظار او از این تیم بیشتر است.

درخشان: امیدوارم مشکلات نفت حل شود

درخشان در مصاحبه با "ورزش سه" از مشکلات مالی تیمش ناراحت بود ولی ترجیح داد بعضی از آنها را بازگو نکند.

 

سرمربی نفت تهران در رابطه با بازی تیمش مقابل سایپا گفت: انصافاً تیم سایپا خوب بازی کرد ولی ما هم فرصتهای خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم اگرچه سایپا برخلاف ما توانست از فرصتهایش به خوبی استفاده کند و در نهایت پیروز میدان بود.

 

درخشان در ادامه در مورد بحث حضور میردورقی در این تیم گفت: آرمین میردورقی برای آماده سازی در تمرینات ما شرکت کرد و متاسفانه عده ای از این اتفاق ساده و عادی سواستفاده کردند. آرمین بازیکن سهمیه زیر٢٣ سال است و با ٢١ سال سن سابقه حضور و بازی در لیگ برتر را دارد. ایشان خودش با اجازه من سر تمرینات تیم ما حاضر شد تا بدن خودش را آماده کند که بعد از یکی دو هفته هم ترجیح داد دیگر در تمرینات شرکت نکند و دیگر به تمرینات ما نیامد. اتفاقاً او بازیکن خوبی بود و برایش آرزوی موفقیت می کنم. در پرسپولیس هم برادر ایشان مبین بازیکن توانمندی بود که همه متوجه این موضوع شدند عده ای برایش حاشیه ساخته بودند و امروز می بینیم همان بازیکن در لیگ یونان به موفقیت رسیده است و در برنامه نود نیز خبرهای او پخش می شود. من در کنار مبین میردورقی، علی علیپور و احمد نوراللهی را هم با تلاش بسیار به پرسپولیس آوردم اگرچه عده ای در همان مقطع از این بازیکنان نیز انتقاد کردند و نمیدانم از این حاشیه ها چه سودی بردند اما همه دیدند این بازیکنان موفق شدند و حتی علیپور و نواللهی ملی پوش نیز شدند. فراموش نکنیم وظیفه ما حمایت و هدایت جوانان در ورزش است نه طرد کردن آنها و به حاشیه بردنشان که در نهایت باعث دوری آنها از ورزش شود.


درخشان در پایان در مورد شرایط نفت تهران می گوید: متاسفانه شرایط خوبی در تیم ما حاکم نیست و امیدوارم در ادامه دوستان بستری را فراهم کنند تا نفت بتواند در مسیر موفقیت گام بردارد. ما از ابتدایی ترین شرایط و امکانات تمرینی دور هستیم و این بی انصافی است در حق بچه های تیم که خالصانه برای موفقیت تیم تلاش می کنند. ما قبل از بازی با سایپا مشکلات زیادی داشتیم و از آنجایی که ما میزبان بودیم وظیفه اسکان داوران با ما بود ولی متاسفانه مدت زیادی آنها را سرگردان و آواره کردیم تا یک جا به آنها بدهیم خب این مسائل به تیم و روحیه بازیکنان ضربه می زند. من امیدوارم این مشکلات حل شود تا نفت در یک شرایط برابر با سایر تیمها رقابت کند.

دیدگاه‌ها