کد خبر : 1475448 | 30 آبان 1396 ساعت 13:05 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهدی کاپیتان و بزرگتر من بوده است

امیر حسین صادقی: مشکلی با رحمتی ندارم

امیرحسین صادقی نسبت به حرف هایی که در آخرین مصاحبه اش درباره مهدی رحمتی زده بود توضیحاتی ارائه کرد.

امیر حسین صادقی: مشکلی با رحمتی ندارم

به گزارش "ورزش سه" مدافع سابق تیم استقلال و حال حاضر پیکان چند روز قبل گفت و گوی مفصلی که با سایت "ورزش سه" داشت و در آن راجع به مسایل مختلفی از جمله مهدی رحمتی صحبت کرد. بعد از آنکه این مصاحبه برد زیادی پیدا کرد رسانه های مختلفی درباره آن اظهارنظر کرده و به آن پرداختند.

امیرحسین صادقی در رابطه با حرفهایی که درباره مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال در این مصاحبه زده و واکنش های زیادی داشت گفت: «متاسفانه در این چند روز بعد از مصاحبه من برخی رسانه ها به این مساله دامن زدند در حالیکه من با مهدی رحمتی نه فوتبالی و نه اخلاقی هیچ اختلافی ندارم. اختلافاتی هم اگر در گذشته بوده ما با هم راجع به آن مستقیم حرف زده ایم و قطعا فقط مهدی مقصر نبوده است. من و مهدی رحمتی نان و نمک همدیگر را خورده ایم و مهدی کاپیتان من بوده است. من در مصاحبه هم گفتم که مهدی از من بزرگتر است اما آقایان از روی غرض ورزی به این مساله پرداختند که من گفته ام رحمتی صغر سنی دارد.»


صادقی ادامه داد: «مسایلی بین من و مهدی (رحمتی) بود که با هم صحبت کردیم و حل شد. مهدی برادر بزرگتر من و رفیقم در فوتبال است. ما در استقلال، تیم ملی و مس کرمان همبازی بوده ایم و نمی دانم چرا عده ای سعی دارند بین ما مشکل به وجود بیاورند.»

مدافع سابق استقلال همچنین گفت:« حتی در روزهایی که مهدی رحمتی به غلط مورد انتقاد قرار گرفته بود من از او حمایت کردم. اگر هم مصاحبه ای انجام دادم اما با مهدی دوست هستم و مشکلی هم باشد با هم صحبت کرده و گلایه هایمان را می کنیم. من با مهدی صحبت کردم و خداراشکر بین ما مشکلی وجود ندارد. ما اگر گوشت همدیگر را بخوریم اما استخوان هم را دور نمی اندازیم. من و مهدی رحمتی ده سال کنار هم بازی کرده ایم و او بارها سوتی های من را جمع کرده و کاپیتانم بوده است.»


مدافع پیکان در این ارتباط که آیا بعد از مصاحبه اش توانسته با مهدی رحمتی صحبت کند گفت:« متاسفانه نتوانستم مهدی را پیدا کنم. او هم این روزها شرایط خوبی ندارد من خودم وقتی بازی نمی کنم از ناراحتی نمی توانم حرف بزنم چه برسد به اینکه مهدی کاپیتان تیم بزرگ استقلال است. من دو هفته قبل درباره رحمتی صحبت کردم و گفتم که نباید فرصت سوزی کرده و کاپیتان تیم را تضعیف کنیم. من نمی دانم چرا این مشکلات برای مهدی به وجود آمد شاید به خاطر اختلاف با هیات مدیره و آقایان مسئول باشد که بازیکنان بزرگی مثل مهدی رحمتی و مجتبی جباری دچار چنین مشکلی شده اند. همانطور که قبلا هم گفتم مهدی رحمتی کاپیتان تیم است و باید از او حمایت کرد و به نظرم مهدی لیاقت این حمایت را دارد. اما متاسفانه برخی دنبال این هستند که به اختلافات ریزی که وجود دارد دامن بزنند. اگر چنین اتفاقی افتاده من از همین جا اعلام می کنم که اگر مشکلی با مهدی داشتم حتما با خودش مطرح می کردم و بازهم می گویم مشکلی با رحمتی ندارم. باز هم می گویم اگر حرف های من باعث ناراحتی مهدی رحمتی شده از او معذرت می خواهم.»

دیدگاه‌ها