کد خبر : 1475464 | 30 آبان 1396 ساعت 14:06 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم می‌بازند؛

نورمحمدی: پرسپولیس در بدترین شرایط هم خوب است

حامد نورمحمدی می گوید که شرایط پارس جنوبی جم بعد از اولین باخت کمی سخت شده ولی آنها انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز بازی با پرسپولیس دارند.

نورمحمدی: پرسپولیس در بدترین شرایط هم خوب است

حامد نورمحمدی مدافع تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شکست برابر فولاد خوزستان گفت: بازی مهمی بود و سه امتیاز بازی با توجه به اینکه تیم های مدعی دیگر نتیجه نگرفته بودند، خیلی برای ما اهمیت داشت. اما ما نیمه اول در حد و اندازه های خودمان نبودیم و فولاد هم در همان دقایق ما را جریمه کرد. بعد از گل سرتا پا حمله شدیم ولی دو سه موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و نتوانستیم به بازی برگردیم.

 

نورمحمدی در مورد تجربه اولین شکست پس از 11 هفته ادامه داد: در روزی که بد بودیم، فکر می کنم حداقل می توانستیم مساوی بگیریم. طبیعی است بعد از اینکه 11 هفته نمی بازید، بعد از باخت اول شرایط یک مقدار سخت می شود. فوتبال حرفه ای است و قرار نیست نبازیم. بزرگترین تیم های دنیا هم می بازند؛ حالا باید برای بازی بعدی که برای ما خیلی مهم است، ریکاوری کنیم. نه تنها بازی مقابل پرسپولیس که هر سه بازی باقی مانده برای ما مهم است تا با امتیازات خوبی نیم فصل را به پایان برسانیم.


مدافع میانی پارس جنوبی جم در مورد ماندن در صدر علیرغم تجربه اولین شکست افزود: همین که در صدر ماندیم برای ما خیلی خوب است ولی اگر می بردیم، می توانستیم اختلاف امتیاز پیدا کنیم.  

 

شماره 3 پارس جنوبی جم در مورد دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس که شرایط آرمانی هفته های گذشته را ندارد، بیان کرد: پرسپولیس طی دو، سه سال اخیر تیم خیلی خوبی بوده است و  در بدترین شرایط هم باز خوب عمل کرده است. ما هم انگیزه های زیادی داریم و امیدوارم این انگیزه ها بتواند باعث پیروزی ما شود.

دیدگاه‌ها