کد خبر : 1475496 | 30 آبان 1396 ساعت 15:31 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 2/ شهرداری ماهشهر 1؛

لیگ‌یک/ سه امتیاز هیجانی برای آلومینیوم!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد در یک دیدار هیجانی در ثانیه های پایانی سه امتیاز را به حساب خود واریز کند.

لیگ‌یک/ سه امتیاز هیجانی برای آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف کشور در حال پیگیری است و در یکی از این دیدارها تیم آلومینیوم در اراک از شهرداری ماهشهر میزبانی می کرد.


این دیدار تا دقیقه 80 بدون گل دنبال شد؛ اما در همین دقیقه بود که حسین احمدلو موفق شد نتیجه را به سود میزبان تغییر دهد؛ در شرایطی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود، به یکباره روند بازی تغییر کرد و طی 2 دقیقه شاهد دو گل بودیم.


ابتدا بازیکنان تیم شهرداری ماهشهر در دقیقه 93 بازی را به تساوی کشاندند ولی شاگردان حامد بصیری که اصلا دوست نداشتند این سه امتیاز حساس را از دست بدهند، موفق شدند در دقیقه 95 توسط میثم آقایی گل دوم بازی را به ثمر برسانند تا شیرینی سه امتیاز برای آنها بیشتر شود؛ به خصوص که آنها در هفته گذشته نیز موفق به کسب پیروزی برابر راه آهن شده بودند.


با این پیروزی آلومینیوم اراک 15 امتیازی شد تا در رتبه چهاردهم قرار بگیرد؛ ولی در سوی دیگر شهرداری ماهشهر که هفته گذشته با استعفای سرمربی خود کوروش پورموسوی مواجه شد، همچنان به روند نزولی خود ادامه می دهد و در حال حاضر با 16 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است؛ البته با پایان تمام بازی های هفته چهاردهم جایگاه تیم ها دستخوش تغییرات می شود.

دیدگاه‌ها