کد خبر : 1475572 | 30 آبان 1396 ساعت 21:59 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

بشیکتاش 1 - 1 پورتو؛ صعود بی دردسر در استانبول

بشیکتاش علیرغم تساوی 1-1 در خانه مقابل پورتو راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شد.

بشیکتاش 1 - 1 پورتو؛ صعود بی دردسر در استانبول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان شنول گونش که در 4 دیدار قبلی، 10 امتیاز کسب کرده بودند، با تساوی در دیدار امشب مقابل پورتو توانستند صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند.

با شروع بازی بشیکتاش  با حمایت هوادارانش توانست مالک توپ و میدان باشد. بازی تا دقیقه 25 به صورت یک طرفه و به نفع بشیکتاش در جریان بود .


تاکتیک اصلی بشیکتاش در این دقایق پرس بر روی مدافعان پورتو و بازیسازی از جناحین بود. آن ها در دقیقه 18صاحب موقعیت شدند و ضربه محکم رایان بابل توسط دروازه بان تیم پورتو دفع شد.


پس از آن تیم پورتو توانست به دروازه تیم بشیکتاش حمله کند. پورتو با استفاده از تکنیک بالای یاسین براهیمی توانست چندین بار دفاع تیم بشیکتاش را آزار بدهد.

 

در دقیقه 28 ریکاردو پریرا مدافع راست پورتو در یک شروع مجدد صاحب توپ شد و به داخل محوطه جریمه پاس داد، توپ به فلیپه رسید و او نیز با یک ضربه زیبا توپ را تبدیل به گل کرد.

 

بشیکتاش پس از این گل بر روی دروازه پورتو فشار آورد. در دقیقه 32 ریکاردو کوارشما در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او با واکنش زیبای دروازه بان به بیرون رفت.

 

در دقیقه 38 بار دیگر پورتو با ونسان ابوبکر صاحب موقعیت شد و ارسال پریرا از جناح راست با ضربه بی دقت ابوبکر به بیرون رفت. در دقیقه 40 بشیکتاش یک حمله برق آسا داشت و جنک توسون در مقابل دروازه به تالیسکا پاس داد و او نیز توپ را به دروازه خالی فرستاد تا بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

 

1255109

 

 

با شروع نیمه دوم بشیکتاش همانند ابتدای نیمه اول بر روی دروازه پورتو فشار آورد و آن ها بار دیگر از جناح راست و چپ به وسیله ریکاردو کوارشما و رایان بابل به خلق موقعیت روی دروازه تیم پورتو پرداختند.

 

در دقیقه 57 شوت محکم رایان بابل به تیر افقی دروازه برخورد کرد. سه دقیقه بعد، ریکاردو کوارشما از جناح چپ صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه زیبای او با واکنش خوب گلر به بیرون رفت.

 

در دقیقه 70 این بار پورتو صاحب موقعیت شد. هکتور هررا با دروازبان تک به تک شد و ضربه فنی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید. با این نتیجه بشیکتاش با 11 امتیاز صدر نشین قطعی گروه H شد و اولین تیم صعود کننده از این گروه به مرحله بعد لیگ قهرمانان لقب گرفت.

دیدگاه‌ها