کد خبر : 1475609 | 01 آذر 1396 ساعت 01:59 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی استرالیا استعفا داد

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تیم ملی استرالیا، علی رغم صعود تیمش به جام جهانی، از پستش استعفا داد و در جام جهانی روسیه روی نیمکت این تیم حضور نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی استرالیا استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد جدایی پوستکوگلو از تیم ملی استرالیا از ماه ها پیش به گوش می رسید و او پس از صعود تیمش به جام جهانی هم تایید کرد که دوران حضورش روی نیمکت کانگوروها، سخت ترین روزهای دوران حرفه ای اش بود.

 

در حالی که به نظر می رسد با صعود استرالیا به جام جهانی، پوستکوگلو در تصمیمش تجدید نظر کند و حتی نامش در فهرست نمایندگان استرالیا در قرعه کشی جام جهانی حضور داشت اما با این استعفا، او دیگر به مسکو نخواهد رفت و احتمالا آنته میلیچیچ، کمک مربی استرالیا، جانشین او خواهد شد.

 

 

1255192

 

 

پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی اش که ساعتی پیش برگزار شد، به خبرنگاران گفت:" این تصمیم بسیار دشواری برای من بود. این یک افتخار برای من بود که سرمربی تیم ملی این کشور بودم، این تیم را به جام جهانی 2014 رساندم، قهرمان جام ملت های آسیا شدیم و به جام جهانی سال آینده راه پیدا کردیم. من گفته بودم که این کار را می کنیم و توانستیم آن را انجام بدهیم.

با این وجود، همه این ها از نظر شخصی و حرفه ای، انرژی زیادی از من گرفت. من همه آنچه می دانستم را برای فوتبال استرالیا سرمایه گذاری کردم. این بسیار دلگیرکننده است که اکنون باید به این سفر پایان بدهم."

دیدگاه‌ها