کد خبر : 1475686 | 01 آذر 1396 ساعت 11:49 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت با برگزاری مسابقات در ورزشگاه اختصاصی

ورزشگاه یادگار تبریز به تراکتور رسید!

سازمان لیگ با برگزاری مسابقات تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه مخالفت کرد تا دیدار با سپیدرود در یادگار انجام شود.

ورزشگاه یادگار تبریز به تراکتور رسید!

به گزارش "ورزش‌سه"، چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز با وجود اینکه یکسال قبل مورد بازسازی قرار گرفت، اما شرایط خوبی ندارد. مساله ای که باعث تخریب بیشتر چمن یادگار شده، برگزاری مسابقات تراکتورسازی، ماشین سازی و شهرداری تبریز به طور همزمان در این ورزشگاه است.


از این رو چنین موضوعی با اعتراض تراکتورسازان مواجه شده بود و بر همین اساس مدیرعامل این باشگاه در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد بازی های خانگی را در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار می کند.


بعد از ارسال این نامه سازمان لیگ وارد عمل شد و ضمن مخالفت با برگزاری مسابقات خانگی تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه به دلیل نبود استانداردهای لازم، در نامه ای به هیات فوتبال خواهان برگزاری مسابقات شهرداری و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه دیگری شد.


بدین ترتیب، از این پس فقط بازی های تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود تا مشکل یحیی گل محمدی و شاگردانش نیز حل شود.


با این شرایط، تراکتورسازی می تواند با آسودگی بیشتری از لحاظ چمن یادگار کارش را جلو ببرد. همچنین دیدار تراکتورسازی و سپیدرود رشت نیز در ورزشگاه یادگار انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها