کد خبر : 1475735 | 01 آذر 1396 ساعت 15:01 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات کلان پرسپولیس دست من و امثال من نیست!

شاهرودی: بیرانوند صراحتا عذرخواهی کند

رضا شاهرودی معتقد است که بیرانوند می توانست با انتشار متن بهتری حمایت هواداران را در کنار خود داشته باشد تا در صورت جدایی هم خاطره خوبی از او به یادگار بماند.

شاهرودی: بیرانوند صراحتا عذرخواهی کند

رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نتیجه دیدار پرسپولیس برابر پدیده به "ورزش سه" گفت: پدیده تیم جوان و با انگیزه ای است و معمولا تیم های شهرستانی مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه های دو چندانی دارند. تیم پدیده پرسینگ موفقی به اجرا گذاشت و با بستن فضا ها موفق شد یک امتیاز بگیرد. پرسپولیس هم تلاش خوبی داشت؛ ولی با این تساوی چیزی از ارزش های تیم کم نمی شود.


وی در مورد شرایط نه چندان خوب پرسپولیس در این روزها ادامه داد: تعطیلات برای برخی تیم ها خوب است و برای برخی که روند خوبی دارند، ضرر دارد. پرسپولیس روند خوبی پیش از تعطیلات داشت؛ ولی یک مقدار از شرایط خوبی که داشت، فاصله گرفته؛ با این حال بازی بدی هم انجام ندادند و پدیده هم تیم خوبی است.


مدافع چپ سابق پرسپولیس در مورد حرکت علیرضا بیرانوند نسبت به هواداران خودی بیان کرد: کار قشنگی نبود؛ بیرانوند زحمت زیادی برای تیم کشیده و حالا هم فکر می کنم به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده است. همیشه باید ارتباط و احترام متقابل میان هواداران و بازیکنان برقرار باشد. البته موضوع درگیری بیرانوند و هواداران فقط به بازی با پدیده بازنمی گردد و از مصاحبه ای شروع شد که چند وقت پیش بیرانوند انجام داد. نام پرسپولیس بزرگ است و هر بازیکنی هر چقدر هم خوب باشد روزی از تیم می رود و چه خوب می شود که با خوبی از تیم برود.


شاهرودی در مورد متنی که شب گذشته بیرانوند روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، افزود: می توانست متن بهتری منتشر کند. این هواداران هستند که به ما اسم و لقب دادند. خیلی ها در سرما و گرما می آیند و از تیم حمایت می کنند و این در حالی است که خیلی از آنها هم شرایط مالی خوبی ندارند. این چیزها باید همیشه جلوی چشممان باشد.


بازیکن سابق تیم ملی در مورد برخورد خودسرانه برخی از لیدرها با بیرانوند که انتظار داشتند به نمایندگی از مردم از آنها عذرخواهی کند، اظهار داشت: این مسائل باید سازماندهی باشد و هرکسی نباید بیاید و به بازیکنان فحش بدهد. یک سری هم این وسط شیطنت می کنند ولی من می گویم هوادار دلش پر است و نباید واکنشی نشان داد که شرایط را بدتر می کند.


شاهرودی در پاسخ به این سوال که چه رفتارهایی می تواند حاشیه را از پرسپولیس دور کند و آرامش را به تیم برگرداند، بیان کرد: بیرانوند می تواند متن بهتری منتشر کند و هواداران قطعا می پذیرند. چون اگر ادامه دار باشد، برای هیچ کس قشنگ نیست. چون هدف پرسپولیس قهرمانی در دو جام است و ادامه این شرایط اصلا خوب نیست؛ ضمن اینکه آقای طاهری هم از تیم رفتند و بازیکنان در این شرایط بهتر است فقط به وظایف خود عمل کنند و با تمرکز بالا به پیروزی در دیدار برابر پارس جنوبی بیاندیشند.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این دیدگاه شما اعتقاد دارید که بیرانوند می توانست متن بهتری در این شرایط منتشر کند، گفت: من متن را تا آخر نخواندم. بیرانوند بازیکن ما است و هواداران هم نباید زحمات او برای پرسپولیس و تیم ملی را فراموش کنند ولی فکر می کنم خود بیرانوند باید شهامت نشان دهند و عذرخواهی کند. اگر بیرانوند صراحتا عذرخواهی کنند، هوادارن قطعا او را می بخشند، چون با شرایطی که تیم دارد حیف است که وارد حاشیه شود.


شاهرودی در پایان در مورد تغییرات پی در پی در پست های مدیریتی دو باشگاه بزرگ پایتخت و اینکه با رفتن طاهری چه گزینه ای می تواند آرامش را به تیم بازگرداند، عنوان کرد: این تصمیمات از بالا گرفته می شود و سیا ست های وزارت ورزش است که دست من و امثال من نیست. قبلا هم مدیران موفقی بودند که به آنها گفته شد باید بروند. آقای طاهری هم خیلی زحمت کشیدند ولی این اتفاق می افتد. امیدوارم نفر بعدی یک فرد فوتبالی باشد. نمی توانیم کسی که در ورزش های دیگر است را برای مدیریت یک باشگاه فوتبال بیاوریم.

دیدگاه‌ها