کد خبر : 1475748 | 01 آذر 1396 ساعت 15:59 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازی مبعلی در لیگ هفدهم

هافبک ایذه ای فولاد بهترین عملکرد لیگ هفدهم خود را در برابر پارس جنوبی جم به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی هافبک فولاد خوزستان در بازی با پارس جنوبی جم، یکی از بهتر سن های تیمش بود، او که شاید به کم دویدن در میدان متهم می شد، در این بازی مقدار قابل قبولی برای تیمش دوید و حتی در دقایق پایانی حضورش جانانه به کمک خط دفاعی تیمش آمد.

 

مبعلی که به دلیل غیبت بلند مدت عبدالله زاده در تمرینات و البته مصدومیت جزیی وی، در ترکیب قرار گرفته بود، با یک پاس دیدنی در دقیقه ٣٣ رحیم زهیوی را صاحب موقعیت خوبی کرد تا زهیوی هم با یک پاس به جانفزا، باعث گل سه امتیازی تیمش شود.

 

1255284


هافبک ایذه ای فولاد که پس از ١٢ سال به تیمش بازگشته، حالا روزهای خوبی را در کنار پورموسوی تجریه می کند، نمایش درخشان وی مطمئنا نمره قبولی از کادرفنی خواهد گرفت تا وی یکی از گزینه های اصلی حضور در بازی با ذوب آهن باشد، البته او در دقیقه ٧٥ با یک سانتر زیبا باعث شد تا زهیوی یک بار دیگر دروازه تیم صدرنشین را باز کند که البته با آفساید مواجه شد.

 

تجربه ایمان مبعلی در میانه زمین بسیار به کار فولاد می آید، او با دقت بالای سانتر و البته هوش ذاتی اش تا اینجای کار توانسته مهره ارزشمندی برای پورموسوی باشد تا به نوعی متشکر از استعدادیاب خود باشد.

دیدگاه‌ها