کد خبر : 1475868 | 02 آذر 1396 ساعت 10:23 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوتی به اندازه یک جام

تراکتور با کاپیتان و بدون کاپیتان

تراکتورسازی در حالی لیگ برتر را بدون کیانی پیش می برد که جام شهداء را با کاپیتانش فتح کرد.

تراکتور با کاپیتان و بدون کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای تراکتورسازی لیگ هفدهم برای یحیی گل محمدی به دشوارترین شک ممکن آغاز شد و او و تیمش با چنگ و دندان تا اینجای کار پیش آمده اند. این توفیق اجباری باعث شد تا جوانانی مثل نصرآزادانی، فاخر تهامی و محمدرضا آزادی فرصت درخشش در تراکتور را پیدا کنند و حالا مهره های مهمی در ترکیب تیم شان به حساب می آیند.


گل محمدی که لیگ را کج دار و مریز به پیش می برد، بعد از محرومیت مهدی کیانی کاپیتان با تجربه و ارزشمند تیمش ناگهان به کما رفت. آنها در 3 دیداری که کیانی را در اختیار نداشته اند، تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند. باخت 2 بر یک به پیکان، تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن و باخت 3 بر صفر به سپاهان دستاورد نبودن مهدی کیانی برای تراکتورسازی بوده است. خلاء یک فرمانده مقتدر برای تبریزی ها در این 3 دیدار کاملا محسوس بوده و آنها بابت نداشتن یک توپ پخش کن و طراح در تیم خود فریاد می زنند. 


تفاوت تراکتور با کیانی و بدون کیانی را لابه لای اتفاقات همین هفته های اخیر می توان جستجو کرد و به یک جام رسید. تراکتوری که بدون کاپیتان در لیگ به کما می رود، جام شهدا را با کاپیتان در حضور سایپا، پارس جنوبی جم و پدیده از آن خود می کند. بی شک هیچ کس به اندازه یحیی برای سپری شدن این روزها ثانیه شماری نمی کند تا لیگ به نیمه راه برسد تا بازگشت کیانی و جذب بازیکنان موردنظرش را در نیم فصل یکجا جشن بگیرد. 


از طرفی گل محمدی بابت جوانگرایی اجباری تیمش تاوان سنگینی داده و به طور مثال از 15 گل خورده، تیمش در 15 دقیقه های پایانی 8 گل را دریافت کرده است. این تیم در فاصله زمانی بین دقایق 75 تا 90 متزلزل نشان داده و موفق به حفظ نتیجه نشده است. موضوع مهمی که گل محمدی و شاگردانش باید تمرکز بیشتری نسبت به آن داشته باشند.    


آخرین برد تراکتوری ها در لیگ به هفته هشتم مقابل گسترش فولاد باز می گردد و حالا شاگردان گل محمدی در هفته سیزدهم میزبان سپیدرود رشتی هستند که این روزها حال مساعدی ندارند. تراکتوری ها در 6 دیداری که میزبان بوده اند، یک برد، 3 مساوی و 2 باخت را کسب کرده اند آن هم با 6 گل زده و 7 گل خورده. ضمن اینکه یحیی یک مشکل جدید هم در تیمش پیدا کرده؛ گل نزدن 206 دقیقه ای تراکتور!

دیدگاه‌ها