کد خبر : 1475927 | 02 آذر 1396 ساعت 14:09 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با استقلال برایم یادآور دربی است

خالقی‌فر: کریمی با آمدنش گسترش را متحول کرد

مهاجم گسترش فولاد معتقد است حضور فیروز کریمی در گسترش فولاد تحولات بسیاری را به همراه داشته است و امیدوار است که با روندی که در پیش گرفته اند، نیم فصل را به خوبی پایان دهند.

خالقی‌فر: کریمی با آمدنش گسترش را متحول کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا خالقی‌فر که مدتی به دلیل مصدومیت از فوتبال دور شده بود حالا در بازی با استقلال به آمادگی صددرصدی رسیده و در صورت صلاحدید کادرفنی گسترش فولاد بازی خواهد کرد. او در این خصوص به "ورزش سه" می‌گوید: مصدومیتم سه هفته‌ای خوب می‌شد؛ اما بی‌احتیاطی باعث شد که 3 هفته دیگر برای درمان کامل صبر کنم و اکنون خدا را شکر شرایطم برای بازی کردن خوب است و اگر آقای کریمی صلاح بدانند با تمام قوا در این بازی حاضر خواهم شد.


او در خصوص رویارویی با استقلال هم افزود: بازی با استقلال یک مصاف سخت است، چراکه آنها در دیدار هفته گذشته‌شان نتوانستند پیروز شوند و عزمشان را جزم کرده‌اند تا مقابل ما هرطور شده 3 امتیاز بازی را کسب کنند؛ اما ما با تغییرات مثبتی که طی هفته‌های گذشته داشتیم و نتیجه‌گیری‌مان مطمئنا اجازه نمی‌دهیم تا آنها فکر کنند که حریف آسانی برایشان خواهیم بود و می‌توانند ما را شکست دهند. تمام فکر بچه‌ها در این هفته‌های پایانی نیم فصل اول نتیجه‌گیری و جمع‌آوری کل امتیازات است، چراکه می‌خواهیم از انتهای جدول دور و به بالای جدول نزدیکتر شویم.


وی در مورد یادآوری خاطرات رویارویی با استقلال در آزادی خاطرنشان کرد: بازی در آزادی مقابل استقلال مطمئنا خاطره دربی را برایم زنده خواهد کرد؛ اما در این بازی از هر چیزی مهمتر گلزنی و موفقیت تیم گسترش است. دوست دارم با گلزنی‌ام علاوه بر موفقیت تیمم خاطرات دربی را هم زنده کنم. 


مهاجم گسترش درباره حضور موثر فیروز کریمی در ادامه تاکید می‌کند: واقعا بعد از آمدن آقای کریمی تغییراتی بزرگ در گسترش فولاد ایجاد شد که تیم را متحول کرد. البته نباید از زحمات آقای بوناچیچ و کارشان به سادگی گذشت و باید از آنها هم تقدیر کرد؛ اما فیروز کریمی با نظم و انضباطی که در تمرینات گسترش ایجاد کرده خیلی از مشکلات را در تیم حل کرد و بچه‌ها خیلی با انگیزه‌تر از سابق کار می‌کنند و همین باعث شده تا گسترش بهتر از قبل نتیجه بگیرد. پیش از آنکه ایشان به گسترش بیایند از بازیکنانی که با او کار کرده بودند درباره سیستم تمرینی و کار تیمی‌اش شنیده بودم؛ اما وقتی آمدم به خوبی این موضوع احساس شد و این تفاوت را نه فقط بازیکنان، بلکه مسئولین باشگاه هم به خوبی متوجه شده‌اند. 


خالقی‌فر در مورد فشردگی بازی‌ها در 14 روز تصریح کرد: این موضوع بستگی به بدن بازیکن و چطور کنار آمدن به این موضوع دارد؛ اگر بازیکنان بتوانند در این مدت خوب ریکاوری کنند هیچ آسیبی نخواهند دید. به نظرم 3 هفته متوالی در 14 روز بازی کردن خیلی سنگین نیست، چون اگر شما تیم‌های اروپایی را ببینید آنها هم در خیلی از مواقع در چنین شرایطی قرار می‌گیرند و فشار آنچنانی به بدن‌هایشان وارد نمی‌شود، چون همیشه بدنشان آماده مسابقه است و به نسبت فاصله بیشتر تمرینات فشرده کمتری را دارند.

دیدگاه‌ها