کد خبر : 1476054 | 03 آذر 1396 ساعت 11:50 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن، دیوار نفوذناپذیر اروپا (عکس)

عملکرد خوب مارک آندره تراشتگن در درون دروازه بارسا، توجهات زیادی را در این فصل به خود جلب کرده و آمار نیز درخشش او را ثابت می‌کند.

تراشتگن، دیوار نفوذناپذیر اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از تمجید چندین بازیکن بارسا از گلر آلمانی، آمار ثابت می‌کند که گلر بارسا نه تنها در لیگ، بلکه در چمپیونزلیگ نیز بهترین عملکرد را داشته است. در حقیقت او در 17 بازی تنها 5 گل دریافت کرده است و این آمار که مجموع آمار لالیگا و چمپیونزلیگ است، به خوبی درخشش او را ثابت می‌کند.

 

وقتی جزئی تر به آمار نگاه می‌کنیم، فاصله او با رقبا چشم گیر است. گلر آلمانی به صورت میانگین، 0.29 گل در هر بازی دریافت کرده و داوید دخیا، نزدیک ترین رقیب او، 0.44 گل در هر بازی دریافت کرده و در رده دوم قرار گرفته است. نفر سوم فهرست، یان اوبلاک است که 0.53 گل در رده سوم قرار دارد و آرئولا، گلر پاری سن ژرمن با 0.55 گل دریافتی در هر بازی، در رده چهارم قرار گرفته است.

 

1255538

 

 

عملکرد خوب تراشتگن نه فقط آمار بلکه در نمایش های خوبش در درون دروازه بارسا نیز مشخص است. هم تیمی هایش البته تا به اینجا عالی بوده اند ولی بارسلونا، یکی از عوامل آمار خوب دفاعی اش را تراشتگن  و نمایش های خوبش می‌داند. او صدمین بازی اش برای بارسا را مقابل ختافه انجام داد؛ جایی که رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش که نزدیک به 450 دقیقه بود شکسته شد.

 

1255537

 

 

اما معجزه تراشتگن در تورین رخ داد؛ جایی که او یک شوت استثنایی از دیبالا را مهار کرد. در حالی که بارسا به دنبال قعطی کردن صعودش به عنوان صدرنشین بود، نمی‌خواست به هیچ وجه مقابل یوونتوس بازنده باشد. شاگردان والورده عملکرد خوبی در طول بازی داشتند ولی در دقایق پایانی، شوت بسیار زیبای دیبالا در آستانه ورود به دروازه بارسا بود که با واکنش عالی تراشتگن همراه شد و موقعیت دفع شد؛ اما درخشش او منتهی به این بازی نیست و او مقابل ایبار، خیرونا، اسپانیول، اتلتیکو، دیدار رفت مقابل یوونتوس و بیلبائو، دروازه تیمش را با واکنش های عالی نجات داده است.

دیدگاه‌ها