کد خبر : 1476090 | 03 آذر 1396 ساعت 13:55 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات احتمالی پرسپولیس برابر پارس

با بازگشت شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده ترکیب این تیم برابر پارس جنوبی احتمالا با تغییراتی همراه خواهد شد.

تغییرات احتمالی پرسپولیس برابر پارس

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که دیدار برابر پدیده مشهد را با 5 غایب پشت سر گذاشت و به تساوی بدون گل رضایت داد، اکنون در شرایطی برابر پارس جنوبی فینال نیم فصل اول لیگ را برگزار خواهد کرد که سه بازیکن تیمش شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده‌اند.

 


شجاع خلیل زاده


مدافع میانی پرسپولیس که پیش از جدال برابر پدیده یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد، به دلیل اتفاقات دربی هشتاد و پنج با یک جلسه محرومیت انضباطی مواجه شد تا جدال مقابل پدیده را از دست بدهد. شجاع خلیل زاده در پایان دوران محرومیت به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در کنار سیدجلال حسینی زوج دفاع میانی این تیم را برابر حمله وران پارس جنوبی شکل دهد.

 


حسین ماهینی


کاپیتان دوم پرسپولیس نیز که فصل را با مصدومیت جزیی آغاز کرده بود، از تعطیلات لیگ سود برد تا به وضعیت آن بپردازد و دیدار مقابل پدیده را نیز نیمکت نشین شد. ماهینی نیز برای جدال مقابل پارس جنوبی و هم‌استانی‌هایش مشکلی نخواهد داشت و قادر به حضور در ترکیب اصلی خواهد بود. اینکه ماهینی به سمت راست دفاعی بیاید و جانشین صادق محرمی شود در جدال مقابل پارس جنوبی محتمل است.

 


فرشاد احمدزاده


هافبک تکنیکی سرخپوشان بعد از عمل جراجی و دوری چند ماهه از ترکیب این تیم در حالی شرایط بازی را به دست آورده که با سه گل زده همچنان یکی از برترین گلزنان پرسپولیس محسوب می‌شود. احمدزاده در تمرینات پیش از جدال مقابل پارس جنوبی نیز در جمع دیگر بازیکنان حضور یافت اما احتمالا بازی را از روی نیمکت آغاز کند تا فشار زیادی بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت به او وارد نشود.

 


محسن مسلمان


برترین پاسور لیگ از غیبت بشار رسن استفاده خواهد کرد تا بار دیگر به ترکیب اصلی بازگردد. مسلمان که برخلاف گذشته اکنون از قاب تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ دور افتاده، این فرصت را خواهد داشت تا با توجه به غیبت هافبک عراقی بار دیگر نظرها را به سمت خود جلب کند و در خط میانی این تیم جایگاه ثابتی به خود اختصاص دهد. عملکرد درخشان برابر پارس جنوبی این فرصت بزرگ را نصیب او و تیمش خواهد کرد تا ضمن صدرنشینی شرایط حضور فیکس خود در دیدارهای آینده را هم تضمین کند.

دیدگاه‌ها