کد خبر : 1476123 | 03 آذر 1396 ساعت 15:34 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر جالب زیدان در مورد وضعیت گرت بیل

گرت بیل امروز به تمرینات رئال بازگشت؛ ولی هنوز زمان بازگشت دقیق او به بازی ها مشخص نیست.

اظهارنظر جالب زیدان در مورد وضعیت گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت بیل به تمرینات، خبر خوبی برای زیدان و رئالی ها بود؛ ولی مشخص نیست او در فهرست 18 نفره رئال برابر مالاگا قرار داشته باشد.

 

 

1255625

 

 

زیدان در نشست خبری امروز خود گفت:« همه می دانیم که بیل چه چیزی به بازی ما اضافه می کند. او بازیکن قدرتمند و توانایی است و از لحاظ تکنیکی نیز سطح بالایی دارد. خیلی سخت تلاش می کند و بازی های به یادماندنی ای برای این باشگاه انجام داده است.

 می دانم که این روزها همه از مصدومیت های مداومش حرف می زنند و اینکه پس از هر سه بازی مصدوم می شود؛ ولی گرت برای ما بازیکن مهمی است. خودش این را خوب می داند، من خوب می دانم و همه دنیا هم این را می دانند. الان مهم این است که خودش را به خوبی در شرایط بازی قرار دهد؛ ولی اینکه کی می تواند به میدان برود را خودم هم نمی دانم. بیل امروز تمرین کرد و شرایطش خوب بود؛ ولی ببینیم  چه زمانی 100 درصد آماده خواهد شد.»

 

دلتنگی برای بیل:« واضح است که دلتنگ او هستیم. گرت سرعت بالایی دارد و سانترهای خوبی ارسال می کند. می خواهم که با ما باشد و همه چیزهای منفی ای که در موردش می گویند را فراموش کند.»

 

وضعیت راموس:« او امروز با ماسک محافظش تمرین کرد ولی مشخص نیست فردا به میدان برود. ترسی ندارم و اگر او به بازی نرسد، فرد دیگری جانشینش می شود و مطمئنم که خوب هم بازی خواهد کرد.»

 

کارت زرد مشکوک کارواخال برابر آپوئل:« از این همه جنجال به خاطر این کارت شگفت زده ام. او عمدا کارت نگرفت(می خندد). در هر صورت اتفاقی است که افتاده و باید آن را پذیرفت.»

 

دیدگاه‌ها